مجله اینترنتی یستا

رسانه تخصصی اینترنتی یستا

تولید آزمایشی «سمند سورن» در ایران خودرو خراسان آغاز شد (۱۰ مهر ۱۴۰۳)

تبلیغات بنری

به گزارش یستاسید محمد سجادی عطار افزود: در 10 خردادماه خط تولید پژو پارس به دلیل عدم اخذ تاییدیه های استاندارد همزمان با سراسر کشور متوقف شد و مقرر شد خط تولید سمند سورین در رضوی جایگزین شود. . خراسان.

وی ادامه داد: نظارت مستمر اداره کل استاندارد بر راه اندازی خط تولید سمند سورین و محصولات ایران خودرو خراسان بر اساس استانداردهای هشتاد و پنج گانه ای که به خودروسازان ابلاغ شده است، در حال پیگیری است. شروع به کار خط تولید سمند سورین پس از اخذ تاییدیه های استاندارد صادر می شود.

مدیرکل شرکت استاندارد خراسان رضوی گفت: پس از توقف خط تولید پژو پارس گزارشی مبنی بر تولید مخفیانه این خودرو دریافت شد و کارشناسان شبانا استاندارد از گروه ایران خودرو بازرسی کردند و مشخص شد این گزارش صحت ندارد

سجادی عطار افزود: در حال حاضر دو شرکت بازرسی و دو مسئول فنی مقیم به صورت مستمر بر خط تولید خودروهای «هایمای اس ۷» و «آریسان ۲» در ایران خودرو خراسان نظارت دارند.

وی افزود: در سال جاری نظارت بر تولید ایران خودرو خراسان به اداره کل استاندارد خراسان رضوی محول شد و از ابتدای سال جاری بازرسی های دوره ای و ویژه و نمونه برداری از آن انجام شد. خط تولید خودروهای فوق الذکر توسط این اداره کل

به گزارش خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران، شرکت ایران خودرو خراسان واقع در حوالی شهر جدید بینالود، ظرفیت اسمی تولید سالانه 168 هزار دستگاه خودرو را دارد. این شرکت واقع در شهرک صنعتی بینالود مشهد به عنوان یکی از شش سایت گروه صنعتی ایران خودرو برای پنج هزار نفر فرصت اشتغال مستقیم ایجاد کرده است.

منبع: یستا

تبلیغات بنری