مجله اینترنتی یستا

رسانه تخصصی اینترنتی یستا

بهروز محبی نجم‌آبادی: به زودی از ایران خودرو تحقیق و تفحص کاملی انجام خواهد شد

تبلیغات بنری

به گزارش یستا بهروز محبی نجم آبادی در نشست خبری گفت: شورای اسلامی به زودی رسیدگی همه جانبه به پرونده ایران خودرو را انجام خواهد داد. متأسفانه در گذشته شاهد بودیم که همه تحقیقات و تحقیقات در این زمینه موفقیت آمیز نبوده است.

وی ادامه داد: بلوک مبارزه با مفاسد در مجلس تعیین تکلیف شد و رایزنی هایی انجام دادیم تا نمایندگانی را انتخاب کنیم که در این راستا برای بررسی دقیق و موثر ایران خودرو تردیدی نداشته باشند.

هواداران نجم آبادی تصریح کردند: ایران خودرو باید پاسخگوی مشکلات خودروهای فرسوده و تاکسی باشد.

وی با اعلام اینکه افرادی داریم که معتقدند شرکت ایران خودرو هزینه ها را به شدت افزایش می دهد، گفت: هیات مدیره شرکت های ایران خودرو در حال رسیدگی به مسائلی است که باید پیگیری شود.

نماینده سبزوار در شورای اسلامی در ادامه با انتقاد از عدم حمایت ایران خودرو از تیم هندبال سبزوار گفت: اگرچه تصمیم برای ادامه حمایت از تیم هندبال سبزوار در هیات مدیره ایران خودرو مطرح شد، اما متاسفانه با شکستن وظیفه خود عمل کردند. . قول دادند که نکردند

نماینده سبزوار در شورای اسلامی با تاکید بر اینکه باید به دنبال اسپانسر قوی باشیم، خاطرنشان کرد: رایزنی هایی در این زمینه صورت گرفته و همچنان ادامه دارد.

هواداران نجم آبادی با تاکید بر اینکه بازگشت تیم سبزواری به لیگ با جذب اسپانسر میسر می شود، از قول وزیر ورزش و جوانان برای بازگشت این تیم به لیگ خبر دادند و گفتند: سعی کردیم تا حد امکان اسپانسر جذب کنیم. . .

وی با اشاره به اینکه با معاون پارلمانی وزارت ورزش و جوانان گفت‌وگو کرده است، تصریح کرد: ایران خودرو حق ورزشی شهر را زیر پا گذاشت.

منبع: خبرگزاری ایسنا

تبلیغات بنری