مجله اینترنتی یستا

رسانه تخصصی اینترنتی یستا

افشای راز قتل با کشف چند تار موی رنگی

تبلیغات بنری

به گزارش سایت جهان نیوز به نقل از خبر الکترونیک، سرهنگ عبدالمجید کرمی رئیس پلیس آگاهی هرمزگان در تشریح جزئیات این خبر گفت: حدود دو روز پیش خبر کشته شدن مرد میانسالی منتشر شد. با یک چاقو. اصابت گلوله به سر در منزلی واقع در یکی از محله های بندرعباس به پلیس اطلاع داده شد و بلافاصله تیمی از اداره جنایی با حضور بازپرس خصوصی قتل وارد محل شدند. صحنه تصادف و بدن غرق در خون مقتول. در تحقیقات اولیه مشخص شد موهای رنگ شده شبیه موهای زن روی دست مقتول وجود دارد و این فرضیه که قبل از قتل زنی در خانه مقتول بوده است در ذهن کارآگاهان طنین انداز شد. پس از تحقیقات میدانی و تحقیقات با شاهدان و مطلعین مشخص شد مقتول با چند زن رابطه غیرعادی داشته است. با بررسی دقیق بیشتر مشخص شد در حوالی زمان وقوع قتل، زن جوانی در اطراف منزل مقتول دیده شده است که شناسایی و احراز هویت این زن به ویژه در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت.

این افسر پلیس هرمزگان بیان کرد: با بررسی های دقیق تر مشخص شد این زن 34 ساله متاهل و از بستگان مقتول بوده و با اقدامات و اقدامات فنی و اطلاعاتی مشخص شد وی به رودان متواری شده است. . بعد از قتل

سرهنگ کرمی خاطرنشان کرد: اکیپی از ماموران اداره جنایی پلیس آگاهی استان با هماهنگی و اخذ نیابت قانونی برای شناسایی و دستگیری متهمان با همکاری پلیس آگاهی این شهرستان به شهرستان رودان اعزام شدند. شهر قاتل در منزلش دستگیر و با توجه به احتمال دخالت همسرش در ارتکاب قتل، وی که در یک شرکت مشغول به کار بود، دستگیر و به پلیس آگاهی استان منتقل شد. دو متهم که در بازجویی و تحقیقات مقدماتی دستگیر شدند، با بیان اینکه از قتل اطلاعی ندارند، اظهار داشتند که در زمان ارتکاب جنایت در محل سکونت خود در شهرستان رودان حضور داشتند آنچه در تناقض بیان شد و پس از بررسی اسناد و مدارک در اختیار متهمان در صحنه قتل، در نهایت زن جوان اعتراف کرد: به دعوت مقتول به منزل مقتول رفتم. مقتول پس از مصرف مشروبات الکلی در حین حمل اسلحه درخواست رابطه نامشروع کرد که با وجود مقاومت و مبارزه ناگهان گلوله ای از اسلحه خارج شد و به سر مرد میانسال اصابت کرد.

رئیس پلیس آگاهی هرمزگان گفت: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده قضایی و درخواست قرار بازداشت موقت به دستگاه قضایی معرفی شدند.

تبلیغات بنری

jahannews به نقل از یستا