مجله اینترنتی یستا

رسانه تخصصی اینترنتی یستا

انتصاب سرپرست خبرگزاری صدا و سیما و مدیر شبکه خبر در احکام جداگانه

تبلیغات بنری

برای گزارش دادن یستا در حکم حسن عابدینی خطاب به ایوب نصیری آمده است: «جناب آقای ایوب نصیری، با توجه به تعهد و تجربه بالای جنابعالی، با حفظ سمت به سمت ریاست خبرگزاری صداوسیما منصوب می شوید تا زمان انتخاب سرپرست این خبرگزاری بر اساس تعامل و تعهد رصد خواهد شد از زحمات آقای محمدعلی صائب در مدت مسئولیت صمیمانه تشکر و قدردانی می کنم.»

نماینده سیاسی رسانه ملی نیز در حکمی خطاب به محمدعلی صائب تاکید کرد: با توجه به مراتب التزام حضرتعالی به تجربه نماینده سیاسی، به موجب این حکم به عنوان مدیر شبکه خبر منصوب می شوید. تداوم همکاری و هماهنگی با خبرگزاری سید وسیما در چارچوب ساختار جدید پایش کمی و کیفی خروجی های آنتن با استفاده از توان نیروی انسانی متعهد و متخصص به عنوان سرمایه اصلی، گسترش حوزه جغرافیایی زنده. پوشش. رویدادها، تنوع بخشیدن به موضوعات، نحوه ارائه محصولات خبری از نظر جلوه های بصری و استفاده از فناوری های نوین و خلاقانه رسانه ای از جمله اقداماتی است که باید رعایت شود.

ضمن آرزوی توفیق جناب عالی در مسیر تحقق انقلاب اسلامی در سطح رسانه، از زحمات جناب آقای محمدرضا آذربندر در مدت مسئولیت ایشان در شبکه خبر تشکر و قدردانی می نمایم.

منبع: یستا

تبلیغات بنری