مجله اینترنتی یستا

رسانه تخصصی اینترنتی یستا

حمله درویش به فدراسیون فوتبال

تبلیغات بنری

به گزارش سایت یستا، ردا درویش در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، درباره خبر افزایش بودجه 4 تیم آسیایی از سوی فدراسیون فوتبال بر اساس مصوبه هیات رئیسه اظهار کرد: ما از این قانون مخالف بودیم. از امروز شروع شد، اما چون فدراسیون تصمیم خود را گرفت و به قانون تبدیل شد، ما هم این موضوع را پذیرفتیم و انتظار داشتیم وقتی خود اتحادیه این قانون را اجرا کند، پای آن هم بماند.

سوال من این است که وقتی اتحادیه توانایی حمایت از قانونی که صادر کرده را ندارد چرا اصرار به اجرای آن دارد و همه را مجبور به رعایت آن می کند؟ من این قانون را روی کلمه اتحادیه اجرا کردم و به همین دلیل در اواسط کار به افزایش آن اعتراض کردم. بارها گفته شده که من مخالف افزایش سقف هستم، در حالی که مخالف افزایش سقف نبودم، اما مخالف قانون شکنی بودم و اگر باید اضافه می شد، باید از اول می گفتند تا عدالت برقرار شود. حاصل شود. به طور یکسان برای همه.

وی افزود: به دلیل رعایت این قانون سه ستاره تیمم را از دست دادم و مورد هجمه و انتقاد شدید هواداران تیمم قرار گرفتم. زمانی که با افزایش بودجه حق باشگاه مخالفت کردم، مورد هجمه هواداران پرسپولیس قرار گرفتم زیرا فکر می کردم اتحادیه آنقدر قدرتمند است که قوانین خودش را رعایت می کند.

تصمیم امشب فدراسیون فوتبال یک بدعت نادرست در تاریخ فوتبال کشورمان است و اعضای هیات مدیره فدراسیون فوتبال که این تصمیم را امضا کردند و حاضر به امضا نشدند باید شناسایی شوند.

درویش ادامه داد: چند ماه دیگر انتخابات فدراسیون فوتبال را خواهیم داشت و اهالی فوتبال باید افرادی را که شبانه این مصوبه را امضا کرده اند بشناسند. چندین بار به خاطر اجرای این قانون مورد انتقاد قرار گرفتم و حتی امید عالیشاه، کاپیتان تیمم هم از باشگاه به خاطر اجرای قانونی که من انجام دادم انتقاد کرد و هواداران به من حمله کردند. آیا فدراسیون فوتبال اکنون می تواند به این حملات پاسخ دهد؟ اگر فدراسیون می خواست بودجه تیم های آسیایی را افزایش دهد چرا از ابتدا این کار را نکرد؟

اگر سقف بودجه 1000 میلیارد تعیین می شد، برخی باشگاه ها می توانستند 1500 میلیارد هزینه کنند. برخی از تیم ها متوجه چه مسائلی در پشت صحنه شدند و بازیکن خریدند؟ چه وعده هایی به آنها داده شد که با اطمینان از روی سطح خریدند؟ آنها از کجا می دانستند در حالی که باید آشکار باشد که پشت صحنه چه می دانستند؟ حتی این تیم ها هم بعد از مخالفت های اخیر هیات مدیره و کارگروه قراردادها بازیکن خریدند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تایید کرد: این خیانت به فوتبال برای همیشه بر پیشانی این انجمن خواهد ماند. هر کس قانون وضع کند و سپس همان قانون را زیر پا بگذارد، اخلاقاً صلاحیت شرکت در انتخابات آتی فدراسیون فوتبال را ندارد و از نظر قانونی نمی تواند کار کند. این فشارها برای اخذ تاییدیه اعضای هیات مدیره مشکوک است و سوال اینجاست که چه وعده هایی داده شده که آنها را مجبور به امضای این مصوبه کرده است.

درویش خاطرنشان کرد: پرسپولیس با این اتحادیه و پیروان آن چه کرد؟ آقایان توجیه می کنند که سقف حضور پرقدرت تیم ها در آسیا و نمایش اندام بهتر را افزایش دادند اما چرا این قانون فقط برای تیم های خاصی تغییر می کند؟ آیا پرسپولیس مقابل تیم های مطرح آسیا بازی نمی کند؟ چطور قبول کردی که پرسپولیس ضعیف بود ولی بقیه تیم ها قدرت نشان دادند؟ اگر برای همدردی با تیم های آسیایی بود، چرا ارنوف در لیست زیر 25 سال قرار نگرفت؟ چرا دوره ششم مشخص نشد؟

آیا به این می گویند همدلی، وقتی 6 بازیکن کلیدی خود را به دلیل محدودیت بودجه از دست دادیم و فقط مجبور شدیم 6 بازیکن جدید را جایگزین کنیم، چگونه از تیم های تقویت کننده حمایت کنیم؟ آبرو فقط آبروی استقلال و سپاهان است؟ آیا آبروی پرسپولیس آبرو نیست؟ با این تصمیمات پول زیادی در پرسپولیس سرمایه گذاری کردی؟ این مدل همدلی فقط برای تیم های خودتان چیست؟ اگر پرسپولیس در آسیا موفق نشود این به رگ حسادت مردان نمی خورد؟ آیا این سیاهرگ گردن فقط در نوارهای خاصی بزرگ شده است؟ طبق قانون افزایش سقف بودجه باید از ابتدا اتفاق می افتاد.

مدیرعامل پرشبوشان تاکید کرد: چرا باید ساعت 22 بدون ابلاغ رسمی به باشگاه ها افزایش سقف را اجرا کنند؟ این اتفاقات باید برای همه فوتبالدوستان توضیح داده شود. اتحادیه باید این موضوع را روشن کند. پرسپولیس در این دو سال با این مردمی که با این همه کینه و کینه برخورد کردند چه کرد؟ چه اتفاقی افتاد که عضو هیئت مدیره از استخر شنا و یکی دیگر از اعضای بخش مراقبت های ویژه بیمارستان مجبور شدند با پیامک موافقت خود را با این تصمیم اعلام کنند؟ ناگفته های زیادی باقی مانده که به وقتش خواهم گفت. این نقض قوانین اتحادیه امشب از پیشانی آنها پاک نخواهد شد.

تبلیغات بنری

jahannews به نقل از یستا