مجله اینترنتی یستا

رسانه تخصصی اینترنتی یستا

مرگ مرموز غول ۱۶۵ کیلویی بدنسازی دنیا

تبلیغات بنری

به گزارش یستا به نقل از ورزش سه، دنیای بدنسازی یکی دیگر از اعضای خود را به طور غیرمنتظره و زودهنگام از دست داد. ایلیا گولم که همه او را به عنوان “جهش یافته” می شناسند، در سن 36 سالگی به دلایلی که هنوز نامشخص است درگذشت. اگرچه او یک بانکدار حرفه ای نبود، اما به دلیل شرایط بدنی شگفت انگیزش که به دلیل کالری زیادی که روزانه مصرف می کرد ۱۶۵ کیلوگرم وزن داشت، یکی از مشهورترین چهره ها بود.

فرضیه اول این است که او قربانی جدید بسیاری از موادی است که بدنسازان باید مصرف کنند، مانند استروئیدهای آنابولیک یا سنتول، و اگر چنین باشد، مرگ او شبیه به مرگ سایر بدنسازان مانند ماتئوش پاولاک، سینتیا گلدانی و آنتونیو است. سوتین لیزو دسوزا بود

گولم و خطرات مصرف روزانه کالری باورنکردنی
گولوم قبلاً اعتراف کرده است که سبک زندگی او ناسالم است و مطمئناً چیزی برای توصیه به دیگران ندارد. با این حال، او از خوردن مقادیر زیاد کالری روزانه (بیش از 16 هزار) و سطوح بالای پروتئین در دوزهای بالا که عواقب کشنده ای برای اندام هایی مانند کبد دارد، دست برنداشت.
عکس ها و فیلم های او در شبکه های اجتماعی محبوب شد او یک ورزشکار است که 1.85 فوت قد و 165 کیلوگرم وزن دارد.

در حالی که علت دقیق مرگ او مشخص نشده است، هواداران او با انتشار پیام هایی در شبکه های اجتماعی ابراز تاسف کردند: «یک بدنساز دیگر زود می میرد» یا «بالا پرواز کن» تنها بخشی از پیام هایی است که در زیر پست های او خوانده می شود.

تبلیغات بنری

jahannews به نقل از یستا