مجله اینترنتی یستا

رسانه تخصصی اینترنتی یستا

روسیه اتهامات آمریکا علیه ایران را «بی‌اساس» خواند

تبلیغات بنری

به گزارش یستا، دیمیتری پسکوف سخنگوی کرملین ادعای اخیر آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا در خصوص انتقال موشک از ایران به روسیه را تکذیب و آن را «بی اساس» توصیف کرد.


پسکوف در یک کنفرانس مطبوعاتی درباره ادعای بلینکن گفت: ما اتهامات زیادی درباره تامین نوعی تسلیحات به روسیه شنیدیم، اما همه این اتهامات بی اساس است.



وی تاکید کرد: ما در تلاش هستیم تا روابط خود را با چندین کشور توسعه دهیم و در زمینه های مختلف همکاری داشته باشیم و در راستای منافع همه کشورهای ذیربط این همکاری ها را ادامه خواهیم داد.



بلینکن با تکرار ادعاهای آمریکا و غرب علیه ایران مبنی بر ارائه سلاح به روسیه در جنگ این کشور علیه اوکراین، اعلام کرد که واشنگتن به دلیل آنچه همکاری نظامی و نظامی ایران با روسیه می خواند، تصمیم به اعمال تحریم های بیشتر علیه تهران گرفته است. زمینه فناوری فیلدها به گفته بلینکن، تهران به مسکو موشک های بالستیک داد!



پیشتر عباس عراقچی، وزیر امور خارجه ایران در واکنش به این ادعاها و اتهامات بی اساس در شبکه اجتماعی «ایکس» نوشته بود: «یک بار دیگر آمریکا و اروپا بر اساس اطلاعات نادرست و منطق نادرست ایران موشک بالستیک نفرستادند این همه چیز است.»

تبلیغات بنری

jahannews به نقل از یستا