مجله اینترنتی یستا

رسانه تخصصی اینترنتی یستا

مهری: آرزوی هر بازیکنی حضور در پرسپولیس است

تبلیغات بنری

به گزارش سایت یستا ، سعید ماهری پس از عقد قرارداد با باشگاه پرسپولیس گفت: پرسپولیس تیم بسیار بزرگی است و خوشحالم که با این تیم قرارداد می بندم و امیدوارم بتوانم خودم را ثابت کنم و خودم را در قلب ها بگذارم. از تیم طرفداران اجرای من.”


وی در خصوص تجربه حضورش در تیم آپوئل قبرس و فوتبال اروپا گفت: تجربه بسیار خوبی بود و خدا به من کمک کرد و آنجا هم قهرمان شدیم. در مورد تیم ملی هم مصدوم بودم و از لیست خارج شدم و فکر نمی کردم به این سرعت به ایران بروم. از پیشنهاد پرسپولیس خیلی خوشحال شدم و آرزوی هر بازیکنی بازی در پرسپولیس و کنار هواداران بی نظیر این تیم است.



وی گفت: 100 درصد تلاش خود را برای جلب رضایت هواداران در ورزشگاه انجام می دهم. مسعود ریگی بازیکنی بدون مرز است و ما با هم همبازی بودیم و اتفاقاً رابطه خیلی خوبی با هم داریم و من با کسی در مورد حضور او در پرسپولیس صحبت نکردم و کاملاً غیرمنتظره بود. در قبرس بودم که پیشنهاد پرسپولیس آمد و بلافاصله تمام تلاشم را کردم تا هر چه زودتر به ایران برگردم.



ماهری خاطرنشان کرد: در پرسپولیس بیشتر می توانم به چشم بیایم و این تیم همیشه در تیم ملی نماینده داشته است. از این بابت خیلی خوشحالم و قراردادم با پرسپولیس دو ساله است و شماره پیراهنم 27 است.

تبلیغات بنری

jahannews به نقل از یستا