مجله اینترنتی یستا

رسانه تخصصی اینترنتی یستا

عبادی‌پور در بین مهم‌ترین انتقالات لیگ لهستان

تبلیغات بنری



به گزارش خبرگزاری جهان، تنها چهار روز تا آغاز فصل جدید پلاس لیگا (لیگ والیبال لهستان) باقی مانده است. مثل هر سال در لیگ لهستان که یکی از قوی ترین لیگ های والیبال جهان است شاهد چهره های جدیدی خواهیم بود.

سایت Strava پرطرفدارترین نقل و انتقالات تابستانی را با نام دو بازیکن تیم والیبال لهستان که امسال در لیگ لهستان حضور دارند، فاش کرد.

ویلفردو لئون (از پروجا به لوبلین) و بارتوش کورک (از ناگویا به ساکسا کدرزین) دو تا از مهم ترین انتقالات امسال هستند. در این میان نام میلاد عبادی پور از ایران نیز مطرح شد.

 



این سایت درباره این بازیکن ایرانی نوشت: اگرچه میلادآبادی پور بهترین سال های خود را در والیبال پشت سر گذاشته است اما نام او همچنان مورد توجه هواداران لهستانی است. این بازیکن ایرانی در گذشته پنج سال برای ایسکرا بازی کرد و روزهای خوبی را در این تیم سپری کرد و حالا پس از یک سال حضور در روسیه دوباره به پلاس لیگا پیوسته است. میلاد آبادیبور از فصل جدید برای نوروید چستوکوا بازی خواهد کرد.

آبادیبور در مسابقات پلاس لیگا یک مدال طلا و برنز و دو سوپرکاپ لهستان در ایسکرا کسب کرد. او دو فصل گذشته را در میلان و اوفا گذراند.

تبلیغات بنری

jahannews به نقل از یستا