مجله اینترنتی یستا

رسانه تخصصی اینترنتی یستا

گزارش عملکرد دبی بلیط در نوروز ۱۴۰۳: فروش ۲۰ هزار بلیط

گزارش عملکرد دبی بلیط در نوروز ۱۴۰۳: فروش ۲۰ هزار بلیط

تبلیغات بنری



در دنیای رقابتی سفر و گردشگری امروز، بلیط دبی یکی از بسترهای فعال برای رزرو و خرید بلیط مکان های تفریحی در امارات متحده عربی به ویژه شهر دبی است. این گروه از ابتدای پاییز 1402 هجری قمری شروع به کار کرد و پس از مدتی توانست جایگاه خود را در بین مشتریان تثبیت کند.

گزارش عملکرد بلیط دبی در نوروز 1403 آمارهای جالبی از فعالیت این گروه منعکس می کرد که در ادامه به بررسی آن می پردازیم.

دبی تیکت در گزارش عملکرد نوروزی خود اعلام کرد که کامل ترین پیشخوان را برای بلیط های تفریحی و رویدادها در دبی و امارات ارائه می کند. این پلتفرم در نوروز 1403 بلیت مختلف را با 15 درصد تخفیف نسبت به مراکز تفریحی در امارات عرضه کرد.

صرفه جویی در هزینه برای مسافران

دبی تیکت اعلام کرد با سیاست های قیمت گذاری خود 5 میلیارد و 311 میلیون تومان در هزینه بلیت مسافران صرفه جویی کرده است.

در دبی، بلیط برای 15 نوع خدمات مختلف مانند گشت شهری، بلیط پارک آبی، کنسرت، رویدادهای ورزشی و پرواز با بالون ارائه می شود.

3.5 میلیون بازدید از وب سایت و شبکه های اجتماعی

تیم بازاریابی این پلتفرم با استفاده از ابزارهایی مانند بهینه سازی موثر موتورهای جستجو (SEO)، کمپین های تبلیغاتی رسانه های اجتماعی و بهبود تجربه کاربری (UX) حضور و تعامل آنلاین گروه را بهبود بخشیده است.

در ایام نوروز ترافیک سایت دبی تیکت افزایش یافت و در فروردین ماه به 250 هزار بازدید رسید. در سال 1402 هجری قمری بیش از 3.5 میلیون بازدید از وب سایت بلیط دبی و کانال های رسانه های اجتماعی صورت گرفت.

20 هزار بلیت در نوروز فروخته شد

این پلتفرم در نوروز 1403 بیش از 20000 بلیت تفریحی امارات فروخت که نسبت به ماه های گذشته در ماگاسیا 120 درصد رشد نشان می دهد.

دبی تیکت اعلام کرد که توانسته مخاطبان متنوعی را جذب کند. به طوری که 55 درصد از خریداران خدمات آن را زنان و 45 درصد را مردان تشکیل می دهند. بیشترین تعداد بلیت خریداری شده توسط یک مشتری 72 بلیط بوده است.

بر اساس این گزارش، مسافران به طور متوسط ​​4 روز قبل از تاریخ تفریح ​​بلیط خود را رزرو می کردند. همچنین 68 درصد از مسافران قبل از سفر به امارات بلیت خود را خریداری کرده اند و 32 درصد نیز در طول سفر بلیط خود را خریداری کرده اند.

سرگرمی ها و رویدادهای محبوب

محبوب ترین مکان در بین کاربران بلیط دبی در نوروز امسال، موزه آینده دبی بود که بیش از 7000 بلیط فروخت. بعد از این موزه، پارک آبی آتلانتیس، برج خلیفه، تور سافاری دبی، دهکده جهانی و کشتی لوتوس در مکان های زیر قرار گرفته اند.

نظرسنجی مشتریان همچنین نشان داد که بیشترین میزان رضایت از خدمات مربوط به پارک آبی آتلانتیس با امتیاز 4.8 و سافاری دبی با امتیاز 4.6 از 5 بوده است.

تبلیغات بنری

parseek به نقل از یستا