مجله اینترنتی یستا

رسانه تخصصی اینترنتی یستا

۴ قدرت اتمی در حمله موشکی ایران از اسرائیل دفاع کردند

تبلیغات بنری

به گزارش سایت جهان نیوز ، حجت الاسلام حسین طیب با حضور در جلسه تشریح مسائل امروز که در تالار شهید بهشتی دانشگاه اصفهان برگزار شد، ضمن گرامیداشت ایام پایانی ماه ذی الحجه و اعیاد قربان و غدیر خم برگزار شد وی یاد و خاطره شهید رئیسی و شهدای خدمت را زنده نگه داشت و گفت: از ادوار مختلف مردم تداوم مکتب امام و تعلق به مبانی نظام اصیل را از مهم ترین ویژگی های ایشان برگزیده اند و خود را برگزیده اند. خدمتگزار مردم بود و همین باعث شد در بخشهای مختلف انقلابی جهشی پیدا کنیم و شهادت او ما را برده جمهوریت کرد.


وی با بیان اینکه شهید رئیسی علیرغم همه هجمه ها راه را برای پیشرفت کشور در بخش های مختلف هموار کرد و ثمره این تحولات در آینده نزدیک گسترش خواهد یافت، افزود: دولت سیزدهم یکی از بهترین دولت هایی بود که زمینه ساز پیشرفت کشور شد راه پیشرفت کشور و جهش هایی را در عرصه های مختلف به دست آورد و کشور پرچم انقلاب را در جهان به اهتزاز درآورد و با رهنمودهای مقام معظم رهبری این چراغ خاموش نخواهد شد و ملت بزرگتر خواهد شد. مراحل



رئیس سابق اطلاعات سپاه پاسداران با بیان اینکه شهادت آیت الله رئیسی نه تنها مردم، بلکه عاشقان انقلاب را نیز آزار داد، گفت: خداوند متعال می فرماید با صبر در برابر سختی ها به دست خواهید آورد. هدایت و رحمت مردم ایران هنگام تشییع پیکر شهدا تظاهرات کردند و با حضور پرشور در انتخابات این حماسه را تکمیل خواهند کرد و این وعده الهی محقق خواهد شد.



وی در بخشی دیگر از سخنان خود، انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم را با انتخابات سال 92 مقایسه کرد و گفت: در سال 92 آمریکا و دیگر قدرت های بزرگ بازیگر جهانی بودند و اسرائیل و کشورهای همسایه نیز در سطح منطقه ایفای نقش می کردند. آمریکایی ها طرحی به نام استراتژی امنیت ملی قرن بیست و یکم داشتند که بر اساس آن جهان باید تا سال 2025 به دهکده ارتباطی تحت کنترل آمریکا تبدیل شود. باید به خاورمیانه حمله کنند، اما شکست خوردند و در طول جنگ عراق و افغانستان، 7 تریلیون دلار خرج کردند و در سال 1992 بدهی آنها به بیش از 16 تریلیون دلار رسید.



الطیب با یادآوری اینکه انتخابات سال 92 مصادف با دومین سال دولت اوباما بود، افزود: اوباما با استراتژی هوشمندانه قدرت به دنبال حمله به خاورمیانه بود. در آن زمان اسرائیل همچنان یکی از قدرت های منطقه بود و نتانیاهو در آن دوره پارلمان را به امید به قدرت رساندن دولت واحدتر منحل کرد، اما مجلس بعدی به جای دوقطبی سه جانبه شد و شکست خورد. در آن زمان همه کشورهای منطقه متحد و مطیع آمریکا بودند.



وی افزود: امروز به مرحله‌ای رسیده‌ایم که آمریکایی‌ها می‌پذیرند که قدرت مسلط در جهان نیستند و نگرانند که قدرت سه‌جانبه‌شان مانند دیگر قدرت‌ها کاهش یابد. آمریکایی ها برای اینکه عراق، یمن و دیگر گروه های اسلامی از عزا حمایت نکنند، با 11 کشور ائتلاف کردند و دو کشتی به خلیج فارس آوردند و شروع به تهدید کردند، اما ناکام ماندند.



رئیس سابق سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: در زمان عملیات، قدرت مردم در داخل کشور متحد بود، افکار عمومی منتظر انتقام بود، آمریکایی ها وارد عمل می شدند و درگیری رخ می داد. بین طرفینی که به جنگ ایران و آمریکا تبدیل شد و به همین دلیل زاهدی را به شهادت رساندند.



وی ادامه داد: پس از شهادت سردار زاهدی، رژیم منفور صهیونیستی و آمریکایی ها سعی کردند با وساطت یکی از کشورهای همسایه مانع از تلافی ایران شوند، اما خواست مردم ایران انتقام بود. چهار قدرت هسته ای در عملیات وعده واقعی از اسرائیل با تمام وجود دفاع کردند و رژیم صهیونیستی آنقدر به خود اطمینان داشت که در همان ساعات اولیه از سقوط موشک ها فیلمبرداری کرد، اما بعد که دید اوضاع رو به وخامت است، برگشت. خارج از دستگاه های تلویزیون

تبلیغات بنری

jahannews به نقل از یستا