مجله اینترنتی یستا

رسانه تخصصی اینترنتی یستا

این پنج میوه را در یخچال نگهداری نکنید

این پنج میوه را در یخچال نگهداری نکنید

تبلیغات بنری



به گزارش روزنامه مصری الاخبار، 5 نوع میوه وجود دارد که نباید در یخچال نگهداری شود و به شرح زیر است:

موز

موز را به هیچ وجه نباید در یخچال نگهداری کنید، زیرا زمانی که سرد می شود، پوست آن شروع به سیاه شدن می کند که ممکن است باعث شود بسیاری از افراد به خصوص کودکان به دلیل نابالغ بودن آن را نخورند، بنابراین توصیه می شود آن را در دمای اتاق نگهداری کنید.

هندوانه

بسیاری از افراد برای جلوگیری از فاسد شدن سریع هندوانه، اشتباه می کنند که هندوانه را در یخچال نگهداری می کنند، اما این امر باعث کاهش آنتی اکسیدان ها و ارزش غذایی آن می شود، بنابراین کارشناسان توصیه می کنند هندوانه را در یخچال نگهداری نکنید.

آناناس

نگهداری آناناس در یخچال باعث خراب شدن بافت و طعم آن می شود، بنابراین بهتر است آن را در یخچال قرار ندهید، زیرا خنک شدن میوه باعث تغییر شکل طبیعی و طراوت آن می شود و از تغییرات ناخواسته در خواص آن جلوگیری می کند. اما اگر آناناس کاملا رسیده باشد، می توان آن را برای چند روز در یخچال نگهداری کرد تا از کدر شدن بیش از حد آن جلوگیری شود.

انبه

مهم است که انبه را در یخچال قرار ندهید، زیرا دمای سرد می تواند روند رسیدن را کند کند و طعم و بافت را تحت تأثیر قرار دهد.

آووکادو

آووکادو را نباید در یخچال نگهداری کرد زیرا دمای سرد می تواند روند رسیدن را کندتر کند، باعث سفت شدن آنها شود و همچنین ممکن است بر طعم و بافت آنها تأثیر بگذارد.

تبلیغات بنری

irna به نقل از یستا