مجله اینترنتی یستا

رسانه تخصصی اینترنتی یستا

یحیی السنوار، نتانیاهو را بازی می‌دهد

تبلیغات بنری

به گزارش یستا، شبکه تلویزیونی آمریکایی CNN در گزارشی به بررسی عملکرد یحیی سنوار، رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» در رابطه با «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر این کشور پرداخت. . نخست وزیر رژیم صهیونیستی


این شبکه آمریکایی به نقل از یک منبع آگاه اعلام کرد که سینوار با نقاط ضعف نتانیاهو بازی می کند. نتانیاهو که با بیان اینکه ارتش رژیم صهیونیستی از محور فیلادلفیا خارج نمی شود، مذاکرات درباره غزه را تضعیف کرد.



این منبع تایید کرد که نتانیاهو با گفتن عبارت “محور فیلادلفیا” همه چیز را خراب کرد. وی همچنین خاطرنشان کرد: پس از پیدا شدن اجساد 6 اسیر صهیونیست در یکی از تونل های رفح در جنوب نوار غزه، تیم های مذاکره کننده همچنان با یکدیگر در تماس بوده و به شدت به دنبال راه هایی برای پیشبرد مذاکرات بودند.



در این گزارش آمده است: تاکنون نتانیاهو و اعضای دولت راستگرای تندرو او در تلاش هستند تا از طریق دستور قضایی به اعتراضات و اعتصابات قانونی پایان دهند که به نظر می رسد حداقل در کوتاه مدت موفق بوده است.



سی ان ان نشان داد که اگرچه نتیجه مشخص نیست، اما این “لحظه های آشفته” نتیجه انباشته شدن رویدادها در طی چندین ماه بود.



این شبکه تلویزیونی آمریکایی گزارش داد که یحیی سنوار، رئیس دفتر سیاسی حماس از تمام نقاط ضعف خود برای بازی مقابل نتانیاهو استفاده می کند.



سی‌ان‌ان قوی‌ترین این نقاط ضعف را ضعف نتانیاهو در برابر افکار عمومی در شرایطی دانست که رژیم صهیونیستی تلاش می‌کند تا حملات حماس به سرزمین‌های اشغالی را در 7 اکتبر سال گذشته گرامی بدارد.

تبلیغات بنری

jahannews به نقل از یستا