مجله اینترنتی یستا

رسانه تخصصی اینترنتی یستا

گوشی وان‌پلاس ایس ۳ پرو با باتری غول‌پیکر، شارژ ۱۰۰ وات و قیمت منطقی معرفی شد

گوشی وان‌پلاس ایس ۳ پرو با باتری غول‌پیکر، شارژ ۱۰۰ وات و قیمت منطقی معرفی شد

تبلیغات بنری



سرانجام پس از افشاگری های فراوان، گوشی OnePlus S3 Pro رونمایی شد. گوشی جدید وان پلاس دارای باتری 6100 میلی آمپر ساعتی است که بزرگترین باتری مورد استفاده در تمامی مدل های گوشی وان پلاس است. این باتری از شارژ 100 واتی پشتیبانی می کند.

Ace 3 Pro 9 میلی متر ضخامت دارد. وان پلاس می گوید باتری گوشی پس از 1600 چرخه شارژ 80 درصد ظرفیت خود را حفظ می کند.

وان پلاس

قاتل پرچمدار جدید وان پلاس از چیپست نسل سوم اسنپدراگون 8 استفاده می کند و با 24 گیگابایت رم همراه است که به ادعای وان پلاس می تواند بازی سنگین Genshin Impact را با سرعت 120 فریم بر ثانیه اجرا کند. اندازه صفحه نمایش گوشی اولد 6.78 اینچ و وضوح 1.5K است.

پنل پشتی و جلوی OnePlus S3 Pro و طرح رنگ
وان پلاس

پنل پشتی این گوشی میزبان سه دوربین شامل دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، دوربین اولترا واید 8 مگاپیکسلی و دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی است. دوربین سلفی دارای سنسور 16 مگاپیکسلی است.

پشتیبانی از Wi-Fi 7، بلوتوث 5.4، NFC و گواهی IP65 از دیگر مشخصات OnePlus S3 Pro هستند. OnePlus نسخه ویژه ای از این گوشی را در رنگ سفید با پنل پشتی سرامیکی ارائه می دهد.

قیمت OnePlus S3 Pro در پیکربندی اولیه با 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی در بازار چین از 440 دلار شروع می شود. قیمت گوشی در قدرتمندترین پیکربندی با 24 گیگابایت رم و 1 ترابایت فضای ذخیره سازی به 633 دلار می رسد.

تبلیغات بنری

parseek به نقل از یستا