مجله اینترنتی یستا

رسانه تخصصی اینترنتی یستا

گروه بهمن باز هم جایگاه اول رتبه بندی خدمات پس از فروش را کسب کرد

تبلیغات بنری

بر اساس آخرین اطلاعیه شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (1402)، شرکت های گروه خودروسازی بهمن (سیبا موتور و بهمن دیزل) در زمینه ارائه خدمات فروش سرآمد و مقام های اول و دوم را به خود اختصاص دادند.

شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران همه ساله شرکت های خودروسازی را بر اساس استانداردها و استانداردهای خاص در زمینه خدمات فروش ارزیابی می کند. بر اساس این ارزیابی، شرکت صبا موتورز و شرکت بهمن دیزل یکی از شرکت های وابسته به گروه بهمن به ترتیب رتبه های اول و دوم خدمات پس از فروش را به خود اختصاص دادند.

بر اساس این گزارش، شرکت خودروسازی سیبا توانست رتبه اول خدمات پس از فروش را در حوزه خودروهای سنگین کسب کند و با حفظ رتبه دوم خدمات پس از فروش، رتبه اول رضایت مشتریان در حوزه خودروهای سنگین را کسب کند. .


بهمن دیزل با حفظ رتبه دوم خدمات پس از فروش در حوزه خودروهای سنگین موفق شد پس از شرکت سیباموتور رتبه دوم خدمات پس از فروش را در حوزه خودروهای سنگین کسب کند. همچنین موفق به کسب رتبه اول در مرکز سیستم مدیریت شرکت های سنگین و رتبه دوم رضایتمندی مشتریان در حوزه خودروهای سنگین پس از شرکت سیباموتور شد.

لازم به ذکر است شرکت های گروه خودروسازی بهمن با ارائه خدمات ممتاز در خدمات پس از فروش و تبلیغاتی و پیگیری امور مشتریان از سطح شکایات تا رضایت، فصل جدیدی را در عرصه خدمات رسانی در کشور گشوده اند. گام های مهمی در پیگیری درخواست های مشتریان برداشته اند.

تبلیغات بنری

jahannews به نقل از یستا