مجله اینترنتی یستا

رسانه تخصصی اینترنتی یستا

کدام استان‌های کشور بارانی است؟

تبلیغات بنری

به گزارش یستا به نقل از خبرگزاری دانشجویان ایران، صادق زایان افزود: بر اساس تحلیل آخرین نقشه های هواشناسی طی 24 ساعت آینده در شمال غرب آذربایجان، آذربایجان شرقی، اردبیل و برخی از مناطق گیلان، مازندران، گلستان، و شمال خراسان. ، استان های خراسان شمالی، ارتفاعات البرز در استان های زنجان، قزوین، البرز، تهران و سمنان رشد ابر، بارش باران، رعد و برق و وزش باد شدید رخ می دهد.

وی افزود: روزهای یکشنبه و دوشنبه (10 و 11 تیرماه) در شمال آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، سواحل دریای خزر، شمال خراسان و ارتفاعات البرز غربی و مرکزی بارش خفیف پیش بینی می شود.

زایان ادامه داد: روز سه شنبه (21 تیر) در شمال آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، گیلان و ارتفاعات البرز مرکزی و چهارشنبه 23 تیرماه در سواحل دریای خزر بارش های پراکنده پیش بینی می شود.

وی افزود: طی سه روز آینده در شمال شرق، شرق و جنوب شرق کشور، بخش هایی از مرکز و استان های واقع در دامنه های جنوبی البرز مرکزی وزش باد شدید و گرد و خاک پیش بینی می شود.

رئیس مرکز ملی پیش بینی خطرات جوی و مدیریت بحران سازمان کل هواشناسی ادامه داد: این وضعیت در روزهای دوشنبه و سه شنبه علاوه بر مناطق مذکور در جنوب غرب و غرب کشور رخ می دهد.

وی افزود: دریای خزر و شرق دریای عمان طی دو روز آینده متلاطم و متلاطم خواهد بود.

رئیس مرکز ملی پیش بینی خطرات جوی و مدیریت بحران سازمان هواشناسی کشور درباره وضعیت جوی دو روز آینده تهران گفت: آسمان تهران فردا (19 تیرماه) کمی ابری، بعدازظهر در آنجا پیش بینی می شود. . افزایش ابر و گاهی وزش باد شدید با حداقل و حداکثر دمای 23 و 36 درجه سانتیگراد پس فردا (20 تیرماه) نیمه ابری، بعد از ظهر افزایش ابر، در برخی ساعات وزش باد شدید پیش بینی می شود و حداقل دما بین 24 تا 37 درجه سانتیگراد خواهد بود.

زایان در پایان گفت: شهرستان شهریکرد با حداقل دمای 12 درجه سانتیگراد و اهواز با بیشینه دمای 48 و 49 درجه سانتیگراد فردا و پس فردا سردترین و گرمترین مراکز استانها پیش بینی می شود.

تبلیغات بنری

jahannews به نقل از یستا