مجله اینترنتی یستا

رسانه تخصصی اینترنتی یستا

ژاپن درباره انفجار بی‌سیم‌ها در لبنان تحقیق می‌کند

تبلیغات بنری

آفتاب نیوز:

شرکت الکترونیک ژاپنی Aecom امروز (پنجشنبه) اعلام کرد که در حال بررسی حقایق مربوط به گزارش های خبری درباره انفجار دستگاه های رادیویی دو طرفه با نشان این شرکت در لبنان است.

به گزارش خبرگزاری لبنانی، این سازنده رادیو ژاپنی در بیانیه‌ای اعلام کرد: اوایل صبح امروز در رسانه‌های جهانی گزارش‌هایی مبنی بر انفجار رادیوهای دو طرفه با آرم Icom در لبنان منتشر شد ما اطلاعات به روز شده را به محض در دسترس بودن در وب سایت خود قرار خواهیم داد.

به گفته این شرکت، تولید IC-V82، که به نظر می رسد مدل نشان داده شده در عکس های منتشر شده در لبنان باشد، در سال 2014 متوقف شد.

تصاویر دستگاه های رادیویی منفجر شده در لبنان نشانگرهای ICOM و Made in Japan را نشان می دهد.

در موج دوم انفجارهای تجهیزات ارتباطی در روزهای اخیر، شب گذشته 20 نفر دیگر در لبنان شهید و 450 نفر مجروح شدند.

یک منبع نزدیک به حزب الله گفت که دستگاه ارتباط رادیویی مورد استفاده اعضای حزب الله در بیروت منفجر شد و رسانه ها از وقوع انفجارهای مشابه در جنوب و شرق لبنان خبر دادند.

این اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی یک روز پس از انفجارهای مشابه صدها پیجر در لبنان و سوریه صورت می گیرد که منجر به شهادت 12 نفر از جمله دو کودک و مجروح شدن 2800 نفر در سراسر لبنان شد.

اگرچه رژیم صهیونیستی در مورد این بمب گذاری ها اظهار نظری نکرد، اما منابع امنیتی اعلام کردند که سازمان جاسوسی موساد مسئول این بمب گذاری ها بوده است.

تبلیغات بنری