مجله اینترنتی یستا

رسانه تخصصی اینترنتی یستا

پیکسل 9 ظاهراً با قابلیت‌های هوش مصنوعی Google AI عرضه می‌شود

پیکسل 9 ظاهراً با قابلیت‌های هوش مصنوعی Google AI عرضه می‌شود

تبلیغات بنری



تلفن های پیکسل گوگل مدت هاست که به قابلیت های هوش مصنوعی معروف هستند. اکنون گزارش جدیدی از راه اندازی مجموعه ای از ویژگی های جدید به نام هوش مصنوعی گوگل خبر داده است که احتمالاً در سری پیکسل 9 در دسترس خواهد بود.

به گفته Android Authority، گوگل قصد دارد ویژگی هایی را با نام تجاری Google AI منتشر کند که شامل ویژگی مشابه ویژگی Recall مایکروسافت است. طبیعتاً این ویژگی‌ها شامل ویژگی‌هایی مانند جمینا و دایره برای جستجو هستند که چیز جدیدی نیستند.

سه ویژگی جدید هوش مصنوعی در پیکسل 9

با این حال، سه ویژگی در این گروه قبلاً دیده نشده بود. اولین مزیت منو اضافه کن به نظر می رسد او نامی دارد که می خواهد مطمئن شود همه در عکس های خانوادگی حضور دارند. اگرچه اطلاعات بیشتری در مورد این ویژگی در دسترس نیست، اما می توان حدس زد که این ویژگی نسخه پیشرفته Best Take است و فریم های مختلف را با افراد مختلف ترکیب می کند.

ویژگی جدید بعدی استودیو به احتمال زیاد امکانات مختلفی را در زمینه تولید و ویرایش تصویر فراهم می کند. این ویژگی احتمالا پاسخی به Image Playground اپل است و با قدرت قالب های تصویری گوگل از جمله Imagen 2 کار خواهد کرد.

مزیت سوم عکس های پیکسلی این نام بسیار شبیه به تماس مایکروسافت است. اما بر خلاف ویژگی بحث برانگیز مایکروسافت، این ویژگی به طور خودکار از هر کاری که انجام می دهید اسکرین شات نمی گیرد و فقط به اسکرین شات هایی که خودتان گرفته اید نگاه می کند. این ویژگی داده هایی مانند نام برنامه را به اسکرین شات ها اضافه می کند تا آنها را قابل جستجو کند. در نهایت، فرآیندهای هوش مصنوعی برای درک محتوای اسکرین شات ها و پاسخگویی به کاربر از طریق مدل هوش مصنوعی به صورت آفلاین و روی خود دستگاه انجام می شود.

گوگل قبلاً اعلام کرده بود که در تاریخ 23 آگوست یک رویداد رسمی برای رونمایی از سری پیکسل 9 برگزار می کند، ویدیویی که نسخه صورتی پیکسل 9 را به بیرون درز کرده است.

تبلیغات بنری

parseek به نقل از یستا