مجله اینترنتی یستا

رسانه تخصصی اینترنتی یستا

پیش بینی وزش باد و افزایش ابر برای استان تهران

تبلیغات بنری

به گزارش سایت جهان نیوز ، بر اساس تحلیل الگوهای سینوپتیک و بررسی نقشه های پیش یابی، آسمان استان تهران نیمه ابری، در ساعاتی از بعدازظهر و شب با افزایش ابر و تشدید وزش باد پیش بینی می شود. سرعت. برخی از مناطق استان به ویژه در نیمه شمالی و ارتفاعات شاهد بارش باران، گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید و لحظه ای در مناطق در معرض تگرگ و در برخی نقاط به ویژه در نواحی جنوبی و غربی استان است. در برخی ساعات وزش باد شدید گاهی همراه با گرد و غبار بالا و موقتاً کم کیفیت هوا پیش بینی می شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه ورامین با بیشینه دمای 39 درجه سانتیگراد به عنوان گرمترین ایستگاه استان تهران طی 24 ساعت گذشته گزارش شد.

آسمان تهران فردا (18 تیرماه) نیمه ابری و وزش باد و در بعدازظهر افزایش ابر و گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای 23 و حداکثر 37 درجه سانتیگراد و طی روز یکشنبه پیش بینی می شود. (10 تیرماه) آسمان ابری خواهد بود. هوا تا حدودی ابری و وزش باد پیش بینی می شود و در بعدازظهر شدت ابر و در مقاطعی وزش باد شدید پیش بینی می شود که کمینه دما به 24 درجه سانتیگراد و حداکثر به 36 درجه سانتیگراد می رسد.

تبلیغات بنری

jahannews به نقل از یستا