مجله اینترنتی یستا

رسانه تخصصی اینترنتی یستا

پیش بینی بورس فردا یکشنبه (۴ آبان ۱۴۰۳)

تبلیغات بنری

به گزارش یستا در جریان معاملات امروز شنبه بورس اوراق بهادار، شاخص کل ۲۴ هزار و ۳۷۱ واحد معادل ۱.۲۴ درصد رشد کرد. رشد شاخص اصلی بازار پس از یک دوره طولانی اتفاق افتاد و این به دلیل کاهش ریسک‌های سیستماتیک و امید به تداوم جنگ ایران و رژیم صهیونیستی است. بر این اساس شاخص کل تا پایان معاملات روز شنبه به سطح یک میلیون و 995 هزار واحد رسید.

از سوی دیگر، قیمت معاملات سهام کوچک در بازار سهام نیز افزایش یافت. شاخص هم وزن بازار با رشد 5469 واحدی معادل 0.83 درصد این شاخص در پایان معاملات روز شنبه بازار سهام به سطح 661 هزار واحد رسید.

شایان ذکر است، هیات مدیره بورس اوراق بهادار تهران روز شنبه حجم معاملات خرد را 10.1 میلیارد سهم و ارزش معاملات خرد (سهام، حق تقدم و صندوق های سرمایه گذاری مشترک) را 4.12 میلیارد تومان نشان داد.

پیش بینی بازار سهام فردا یکشنبه 15 آبان 140

معاملات سهام در روز شنبه با کاهش تنش های سیاسی با مثبت شدن و خطوط خرید در اکثر توکن ها به پایان رسید. بورس نیز روز شنبه شاهد ورود پول واقعی یک همات بود. در ازای این هجوم وجوه، بازارهای موازی اعم از طلا، ارز و حتی صندوق های طلا پس از مدت ها شاهد سرازیر شدن وجوه به خارج از کشور بودند.

لازم به ذکر است که اکثر مردم به دلیل اصلاح شدید و کاهش شدید قیمت ها در بازار داخلی طلا از این بازار خارج شدند. از سوی دیگر بازار سرمایه با عواملی مانند ارزش قیمت سهام و ورود پول واقعی مواجه بود. بر این اساس اکثر فعالان بازار سرمایه انتظار دارند روز یکشنبه بازار سبز و بدون تنش حاکم باشد.

منبع: تجارت نیوز

تبلیغات بنری