مجله اینترنتی یستا

رسانه تخصصی اینترنتی یستا

پیدا شدن دختر فراری و دستگیری مرد اغفالگر

تبلیغات بنری

به گزارش یستا سردار علی و لیبور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: تابستان امسال ناپدید شدن دختر 19 ساله ای در غرب کشور به مراجع قضایی اعلام شد. پدر این زن مدعی شد دخترش خانه را ترک کرده و خبری از سرنوشت او نیست. پلیس بلافاصله تحقیقات خود را آغاز کرد و مشخص شد وی با قطار به تهران سفر کرده و پرونده برای انجام تحقیقات تخصصی به اداره چهارم پلیس آگاهی ارجاع شد.

وی افزود: کارآگاهان شعبه چهارم با بررسی دوربین های مداربسته ایستگاه راه آهن تهران متوجه شدند که دختر گمشده و مرد جوان از ایستگاه خارج شده و سوار تاکسی سمند زرد رنگ شده اند. صاحب این تاکسی شناسایی و به پلیس آگاهی فراخوانده شد و در تحقیقات عنوان شد که دختر مذکور با مرد جوانی تا میدان امام خمینی (ره) همراهی می کند و وی اطلاعات دیگری ندارد.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: کارآگاهان با بررسی های اطلاعاتی مشخص کردند گوشی دختربچه پس از ناپدید شدن با سیم کارت دیگری فعال شده است. بررسی های بیشتر نیز نشان داد که دختر مذکور به همراه مرد جوان به هتلی در تهران رفته و خود را زن و شوهر معرفی کرده است. این دو نفر در هتل کار می کردند و در قسمت نگهبانی هتل زندگی می کردند.

وی افزود: تحقیقات لشکر چهارم با هماهنگی لازم با مقام قضایی به هتل مراجعه و این دو نفر را دستگیر کردند. مرد جوان در جریان تحقیقات خود اعتراف کرد که از چند ماه پیش به صورت اینترنتی با دختر مذکور آشنا شده و قصد فرار داشته است. آنها تصمیم می گیرند در هتل با نام های فرضی کار کنند تا مخفی بمانند و امرار معاش کنند.

سردار ولیبور گودرزی گفت: پس از دستگیری متهم و کشف دختر گمشده، پرونده به دادگاه صالح ارجاع شد.

منبع: مهر

تبلیغات بنری