مجله اینترنتی یستا

رسانه تخصصی اینترنتی یستا

پیام مدیرعامل بانک توسعه تعاون بمناسبت عید سعید غدیر و تقارن با چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری

تبلیغات بنری

به نام خدا
حمد و سپاس خداوندی را که ما را به راهنمایی امیرالمؤمنین و ائمه علیهم السلام از فقرا قرار داد.

در آستانه عید بزرگ که از شادی مژده ولایت و ولایت امیرالمومنین علی علیه السلام با تجدید بیعت با آن حضرت، جهان مملو از شادی و شور می شود. و جهت هدایت و شهادت بار دیگر به ولایت و جانشینی ایشان پس از رسول گرامی اسلام (ص).

این واقعه عظیم و کم نظیر را به جناب عالی و رهبر معظم انقلاب اسلامی و مسلمانان جهان از صمیم قلب تبریک می گویم. تقابل فرخنده ایام امامت و ولایت با روزهایی که کشور ما در آستانه دوره چهاردهم قرار دارد. انتخابات ریاست جمهوری قرار است همه ما توجه خود را به این مهم که حفظ و حمایت از ارکان خاندان حضرت خاتمی مرابط و نیز جنبه های روحی و شخصیتی انسان است که در زندگی پاکان مشهود است جلب کنیم. ائمه اطهار و بنیانگذار جمهوری اسلامی، جنبه های مهمی از آثار او را در بر می گیرد که هم اجتماعی و هم سیاسی است. یکی از مهمترین این جهات و جبهه ها حضور در عرصه انتخابات و در نتیجه تحکیم پایه های اقتدار حکومت برافراشته رزمندگان و شهدای این سرزمین و پرچم ولایت و رهبری امیر است. . مؤمنان علیه السلام به رهبری ائمه انقلاب به سوی قله رفیع افتخاری که برپا شده بود بیرون رفتند.

در این ایام مبارک، همانطور که از همه هموطنانم به ویژه اعضای خانواده بزرگ بانک تعاون می خواهم، از آستان رفیع و فطرت والای حضرت علی بن ابیطالب علیه السلام می خواهم که ما را هدایت کنند. ملت سرافراز با روح‌القدس به این امتحان بزرگ سربلند باشد تا دشمنان امت اسلامی مأیوس و مأیوس شوند و آزادی‌خواهان در دنیا امیدوارتر و آرام‌تر باشند. برکت حضور و حضور باشکوه ایشان در انتخابات پیش رو.

خداوند همه ما را در زمره پیروان امام علی بن ابیطالب (علیه السلام) و اولاد بزرگوارش قرار دهد.

سلام بر تو ای مولای مسلمین و یعقوب مؤمنان و امام صالح و پیشوای متقین و رحمت و برکات آهنین خداوند.

محمد شیخ الحسینی
مدیر عامل بانک توسعه تعاون

تبلیغات بنری

jahannews به نقل از یستا