مجله اینترنتی یستا

رسانه تخصصی اینترنتی یستا

پادیوم با هدف تحول کسب‌وکارها به الکامپ بیست‌وهفتم آمد

پادیوم با هدف تحول کسب‌وکارها به الکامپ بیست‌وهفتم آمد

تبلیغات بنری



پادیوم یکی از مهمترین محصولات شعبه بانکی بانک پاسارگاد است که با ابزارها و خدماتی که ارائه می دهد می خواهد کسب و کارها را متحول کند و به حل مشکلات تجاری کمک کند.

Podium به طور کلی دو هدف دارد: اول، ارائه خدمات و خدمات با کمک رابط های برنامه نویسی کاربردی (API)، دوم، یک راه حل دیجیتالی انتها به انتها.

بازار API بخش های مختلفی دارد که یکی از آنها Authentication API است. این بخش به شرکت ها اجازه می دهد تا مدل های مختلفی از سیستم های احراز هویت عکس، ویدئو و حتی عکس را در سازمان خود پیاده سازی کنند. پلتفرم Podium به شرکت‌ها این امکان را می‌دهد تا از ویژگی‌ها و راه‌حل‌های Podium به سادگی و بر اساس نیاز خود بدون گرفتار شدن در پیچیدگی‌های فنی استفاده کنند. نمونه ای از این مشکل پلتفرم مدیریت حقوق و دستمزد است که یک نوآوری Podium است.

اگر صاحب شرکتی هستید که بخش های مختلف آن دارای هزینه های اندک اما مداوم هستند، سرویس مدیریت حقوق و دستمزد Padium به شما این امکان را می دهد که چندین کارت حقوق و دستمزد را به یک حساب خاص مرتبط کنید. برای هر کارت محدودیت هزینه و حتی حد تراکنش تعیین کنید تا هزینه بخش های مختلف سازمان شما بهتر مدیریت شود. این کارت ها مانند کارت های بانکی معمولی به این حساب مرتبط هستند.

حال فرض کنید می خواهید قرارداد کارمندان خود را در سازمان خود تمدید کنید و مدیر منابع انسانی شما باید از هر یک از کارمندان شما امضا بگیرد. این دقیقاً جایی است که یک سرویس امضای دیجیتال برای جمع‌آوری این امضاها در سریع‌ترین و ایمن‌ترین زمان ممکن مفید است. کافی است مدیر منابع انسانی شما لینک قرارداد با این سرویس را برای نیروها ارسال کند و کارمندان امضای دیجیتال را در خدمت قرار دهند.

Podmart یکی دیگر از خدمات Podium است که به کسب و کارهای کوچک یا صاحبان فروشگاه های آنلاین کمک می کند تا فروشگاه آنلاین خود را در سریع ترین زمان ممکن بدون دردسر توسعه یک وب سایت یا برخورد با پیچیدگی های فنی و پیوند آن به وب سایتی مانند تارب، توسعه دهند تا فروش بهتری داشته باشند.

به طور خلاصه، پادیوم مجموعه ای از خدمات بانک پاسارگاد است که هدف آن تسهیل در عملیات مالی شرکت ها و مشاغل است. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید تا روز سه‌شنبه از غرفه سالن 31A در نمایشگاه الکامب دیدن کنید یا به وب‌سایت این شرکت مراجعه کنید.

تبلیغات بنری

parseek به نقل از یستا