مجله اینترنتی یستا

رسانه تخصصی اینترنتی یستا

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: مرحومه حدیدچی با اقدامات خود نشان داد هم می‌توان متدین بود و هم جامعه‌گرا

تبلیغات بنری



وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در دوران معاصر شخصیت هایی داریم که محدود به تاریخ زندگی آنها نیست و دارای ویژگی هایی است که می تواند مرجعی برای نسل های آینده باشد. یکی از این شخصیت ها مرحوم الحدیدی است که در دوران زندگی پربار خود پس از انقلاب و قبل از انقلاب دارای ویژگی های فراوانی بود.

به گزارش یستا آقای عباس صالحی روز شنبه در حاشیه جلسه مشترک شورای سیاست گذاری و ستاد ملی آزادی و انقلاب مرضیه حدیجی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از ویژگی های مرحوم حاجی می توان به نقش ممتاز ایشان اشاره کرد. در زمینه هایی مانند رهبری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، حضور در هیئت و پیام امام راحیل به گورباچف ​​ابلاغ شد که ایشان به نمایندگی شورا، جنبه خانوادگی و سایر ابعاد اجتماعی، سیاسی، بین المللی اشاره کردند. ، زندگی مذهبی و خانوادگی.

وی ادامه داد: مرحوم الحدیدشی فردی است که امروز می تواند الگوی زنان و دختران باشد و با مراجعه به اقداماتی که انجام می دهد در می یابیم که ممکن است ایشان جهت گیری های دینی و اجتماعی همزمان داشته باشند.

صالحی همچنین با اشاره به ویژگی های برگزاری این گونه همایش ها خاطرنشان کرد: این همایش ها فرصتی برای تلفیق اطلاعات قبلی فراهم می کند و همچنین می تواند در پردازش و بازگویی روایت های جدید و قالب های جدید برای ارائه به نسل جوان موثر باشد.

منبع: یستا

تبلیغات بنری