مجله اینترنتی یستا

رسانه تخصصی اینترنتی یستا

وحشت رئیس‌جمهور قبرس پس از تهدید سید حسن نصرالله

تبلیغات بنری

به گزارش جهان نیوز، نیکوس کریستودولیدس رئیس جمهور قبرس پس از هشدار سید حسن نصرالله درباره همکاری کشورش با رژیم صهیونیستی گفت: ما طرف هیچکس نیستیم.

به گزارش رویترز، وی گفت: ما در هیچ درگیری شرکت نمی کنیم و طرف هیچ کس نیستیم، ما بخشی از راه حل هستیم و نه بخشی از مشکل.

سید حسن نصرالله در سخنرانی روز چهارشنبه خود (با اشاره به همکاری قبرس با رژیم صهیونیستی) گفت: یک کلمه به قبرس می گویم که دولت قبرس باید مراقب باشد که فرودگاه های خود را به روی دشمن برای حمله به لبنان باز کند یعنی قبرس بخشی از لبنان است و ما با این کشور بر اساس این که بخشی از جنگ است برخورد خواهیم کرد.

رئیس جمهور قبرس مدعی شد که نقش کشورش تنها به ارسال کشتی های کمک رسانی از بندر لارناکا به غزه محدود می شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا هنوز کانال ارتباطی با حزب الله یا دولت لبنان وجود دارد، گفت: البته کانال ارتباطی هم با دولت لبنان و هم با دولت ایران وجود دارد. ” “.

رئیس‌جمهور قبرس در پاسخ به «نگران صحبت‌های نصرالله هستید»؟ وی گفت: این اظهارات خوب نبوده و به هیچ وجه با واقعیت مطابقت نداشت، تلاشی برای نشان دادن دخالت قبرس در فعالیت های جنگی بود که کاملاً خلاف واقعیت است.

انکار کامل رئیس جمهور قبرس از همکاری با رژیم صهیونیستی با سخنان سفیر این کشور در تل آویو همخوانی ندارد.

کورنلیوس کورنلیو، سفیر قبرس در فلسطین اشغالی، شامگاه چهارشنبه به وب سایت عرب وای نت گفت: ما در هماهنگی گسترده با اسرائیل کار می کنیم.

وی در پاسخ به اینکه آیا از سخنان سید حسن نصرالله تعجب کرده است، گفت: بله و خیر. روابط اسرائیل و قبرس هرگز مثل الان در اوج نبوده و همه چیز روشن است.

تبلیغات بنری

jahannews به نقل از یستا