مجله اینترنتی یستا

رسانه تخصصی اینترنتی یستا

واکنش قلعه نویی به شعار «حیاکن، رها کن»

تبلیغات بنری

به گزارش سایت یستا ، امیرقلنوی پنجشنبه شب در نشست خبری پس از دیدار مقابل قرقیزستان اظهار داشت: طبیعی است که مانند اولین دیدارهای سایر رقابت ها نتوانیم در اولین بازی کیفیت خود را نشان دهیم. استرالیا در کشورش به بحرین باخت، کره جنوبی با فلسطین جنگ زده مساوی شد و ما هم شرایط خاص و مشکلات زیادی داشتیم.
وی افزود: بازیکنان ما در این دیدار در بهترین شرایط نبودند اما در این دیدار پیروز شدیم و دروازه خود را بسته نگه داشتیم با این حال از هوادارانمان عذرخواهی می کنم.

سرمربی تیم ملی با اشاره به شعار هواداران علیه او در پایان بازی، تصریح کرد: نمی دانم هواداران تیم ملی اگر جای هواداران استرالیایی بودند چه می کردند. یا کره جنوبی؟ اشتباه ما را کسی جز هزباوی مرتکب نشد که بیرانوند به خاطر روز خوبش جبران کرد و از او تشکر می کنم.

وی ادامه داد: تعویض های ما رو به جلو بود. ما هم شرایطی ایجاد کردیم. البته باز هم عذرخواهی می کنم چون در نیمه دوم خوب نبودم. هرچند شاگردان ذوب آهن تمام تلاش خود را به کار گرفتند اما مشکلات موجود در زمین باعث افت کیفیت این دیدار شد. ارتفاع اصفهان هم متفاوت بود.

گالنوی افزود: «این جوهره فوتبال است. رئال مادرید از ابتدای فصل تاکنون موفق به جذب امباپه نشده است. می توانستیم گل های بیشتری بزنیم. اگر قلی زاده در نیمه اول گل می زد در نیمه دوم شرایط ما فرق می کرد.

وی افزود: بازیکن باید در شرایط مسابقه باشد. اصرار من این بود که لیگ برتر هر چه زودتر شروع شود تا دچار مشکل نشویم. بازیکنان ما با تمام وجود بازی می کنند. این همبستگی خیلی ها را ناراحت کرده است. آنها از این تیم ملی و رفاقتی که وجود دارد ناراحت هستند. شاید مشکل آنها نوعی قلعه باشد اما دستاورد ما پیروزی در این مسابقه بود و مطمئن هستیم که بازی به مسابقه پیشرفت خواهیم کرد زیرا روند خوبی داریم و تمرینات منظم است.

سرمربی تیم ملی ادامه داد: بازی هجومی در گوشه و کاشته است. ما توپ را در اختیار داشتیم. زدیم به میله. در سه قدمی قلی زاده بیرون بود. در یک مسابقه چند موقعیت می توانیم ایجاد کنیم؟ چند بازی استخر بازی کرده ایم؟ آیا این نشان از بازی هجومی تیم ملی نداشت؟ قطعا تهاجمی بازی کردیم.

تبلیغات بنری

jahannews به نقل از یستا