مجله اینترنتی یستا

رسانه تخصصی اینترنتی یستا

واکنش آمریکا به نتایج انتخابات ایران

تبلیغات بنری

به گزارش وب سایت جهان نیوز، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا روز شنبه در اولین واکنش خود به نتایج انتخابات ریاست جمهوری ایران مدعی شد که انتخابات ریاست جمهوری ایران «آزاد یا عادلانه» نبوده و «به نتایج اساسی منتهی نخواهد شد». تغییر دادن.” در راه ایران.

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در گفتگو با رسانه های آمریکایی مدعی شد که «در نتیجه تعداد زیادی از ایرانیان تصمیم گرفته اند که اصلاً در آن شرکت نکنند» و دولت آمریکا انتظار ندارد این انتخابات منجر به تغییرات اساسی در کشور شود. . مسیر ایران یا احترام متقابل بیشتر به حقوق شهروندی منتهی می شود.

سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در پیام خود به رسانه‌های آمریکایی مدعی شد: «انتخابات تأثیر قابل‌توجهی بر رویکرد ما در قبال ایران نخواهد داشت». نگرانی ما در مورد رفتار ایران تغییر نکرده است. در عین حال، تا زمانی که دیپلماسی منافع آمریکا را به پیش می برد، ما به دیپلماسی متعهد می مانیم.

پیش از این ودانت پاتل معاون سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در دیدار با خبرنگاران در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر نظر وزارت خارجه آمریکا در خصوص انتخابات ریاست جمهوری ایران و میزان مشارکت در این انتخابات گفت: ما هستیم. نه در موقعیتی که به ما اجازه دهد در هر سطحی در انتخابات ایران شرکت کنیم.

معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در عین حال مدعی شد: اما باید بگوییم که آمار اعلام شده از سوی دولت ایران مانند همه اعدادی که اعلام کرده قابل اعتماد نیست.

این مقام وزارت خارجه آمریکا در ادامه مدعی شد: «نظر ما این است که انتخابات در ایران آزاد و منصفانه نیست و هیچ انتظاری نداریم که نتیجه این انتخابات منجر به تغییر اساسی در مسیر ایران یا احترام به حکومت ایران شود. ” برای حقوق بشر و حقوق مردمش “این اتفاق نخواهد افتاد.”

تبلیغات بنری

jahannews به نقل از یستا