مجله اینترنتی یستا

رسانه تخصصی اینترنتی یستا

وام ۳۰۰ میلیون تومانی بانک مسکن برای کارکنان شرکت‌ها و سازمان‌ها + جزئیات

تبلیغات بنری

به گزارش یستا بانک مسکن اعلام کرد که با هدف حمایت از شرکت‌ها و سازمان‌ها، طرح کارگشا را تدوین کرده و تسهیلات کمک‌های مردمی بالغ بر 300 میلیون تومان به کارکنان جذب شده توسط این موسسات پرداخت می‌کند.

در این طرح اشخاص حقیقی و حقوقی ابتدا باید حساب اصلی را در بانک افتتاح کنند و سپس به کارمندان خود پیشنهاد افتتاح حساب ثانویه بدهند. این محاسبات به عنوان معیاری برای محاسبه امتیاز برای اخذ تسهیلات استفاده می شود.

حداقل مبلغ برای افتتاح حساب اصلی 10 میلیون تومان و حداقل مبلغ برای حساب ثانویه 50 هزار تومان است. در بازپرداخت 12 ماهه تسهیلات معادل 1.5 برابر میانگین موجودی ماهانه و در بازپرداخت تا 18 ماه معادل 1 برابر میانگین موجودی ماهانه است. نرخ سود این تسهیلات سالانه 23 درصد است.

با فرض اینکه متقاضی موفق به اخذ سقف وام فوق الذکر 300 میلیون تومانی شود، باید اقساط تقریبی 11.6 میلیون تومان را طی 36 ماه بازپرداخت بپردازد. سود این وام حدود 118 میلیون است و کل بازپرداخت به وام گیرنده حدود 418 میلیون تومان خواهد بود.

در 12 ماه مبلغ 300 میلیون تومان وام پرداخت شد، اقساط آن حدود 28 میلیون و 220 هزار تومان و سود آن نیز حدود 39 میلیون تومان بود. در بازپرداخت 18 ماهه اقساط حدود 19.9 میلیون و سود وام حدود 57.5 میلیون تومان خواهد بود.

منبع: تسنیم

تبلیغات بنری