مجله اینترنتی یستا

رسانه تخصصی اینترنتی یستا

واتس‌اپ ویژگی Event را به چت‌های گروهی معمولی می‌آورد

تبلیغات بنری



ماه گذشته، واتس‌اپ ویژگی‌ای به نام رویدادها را معرفی کرد که گفت در ماه‌های آینده برای گروه‌هایی که بخشی از جوامع نیستند، ارائه خواهد شد. اگرچه واتس اپ مشخص نکرده است که دقیقا چه زمانی این ویژگی به صورت جهانی در تمام چت های گروهی ارائه می شود، برخی از کاربران واتس اپ اندروید بتا در نسخه 2.24.14.9 در حال حاضر به آن دسترسی دارند.

اخیرا، WABetaInfo تصویری را به اشتراک گذاشت که نشان می‌دهد ویژگی رویدادها برای چت‌های گروهی معمولی که با هیچ انجمنی مرتبط نیستند نیز در دسترس است.

نحوه استفاده از قابلیت رویداد در واتس اپ

اکنون با ضربه زدن روی نماد گیره کاغذ در یک چت گروهی، نماد رویدادی ظاهر می شود که به شما امکان می دهد یک رویداد جدید ایجاد کنید. پس از ایجاد، اعضای گروه می توانند دعوت نامه های رویداد را مشاهده و قبول کنند. طبیعتاً انتظار می رود که تغییرات در یک رویداد فقط توسط خالق آن رویداد انجام شود. همچنین لازم به ذکر است که اطلاعات رویدادها در گروه ها رمزگذاری شده و حریم خصوصی کاربران رعایت می شود.

واتس اپ به طور فعال در حال کار بر روی ویژگی های جدید برای چت های گروهی است که قرار است در به روز رسانی های آینده منتشر شوند. پیشرفت های اخیر واتس اپ نشان دهنده تعهد آن به بهبود تجربه کاربری است. هدف این بهبودها بهبود مدیریت رویداد و افزایش قابلیت‌های بصری در مکالمات گروهی است که به کاربران در هنگام سازماندهی یا شرکت در فعالیت‌ها انعطاف‌پذیری بیشتری می‌دهد.

این ویژگی رویداد در چت‌های گروهی برای برخی از کاربرانی که آخرین به‌روزرسانی‌های نسخه بتا واتس‌اپ را برای اندروید از فروشگاه Google Play نصب کرده‌اند در دسترس است و در روزهای آینده برای افراد بیشتری عرضه خواهد شد.

اگر کاربر اندروید هستید و نمی‌توانید منتظر انتشار عمومی ویژگی رویدادها برای چت‌های گروهی معمولی باشید، می‌توانید در برنامه بتا ثبت نام کنید تا این ویژگی را هم‌اکنون امتحان کنید.

تبلیغات بنری

parseek به نقل از یستا