مجله اینترنتی یستا

رسانه تخصصی اینترنتی یستا

هوش مصنوعی اسنپ‌چت دستورات کاربران را به لنز تبدیل می‌کند

هوش مصنوعی اسنپ‌چت دستورات کاربران را به لنز تبدیل می‌کند

تبلیغات بنری



اسنپ ​​چت پیش نمایشی از ویژگی جدید مبتنی بر هوش مصنوعی و واقعیت افزوده خود منتشر کرده است که در نهایت به کاربران اجازه می دهد با استفاده از دستورات خود لنزهای جدید و متفاوتی ایجاد کنند.

قابلیت های هوش مصنوعی در اسنپ چت چیست؟

پیش‌نمایش هوش مصنوعی اسنپ چت که اخیرا منتشر شده است، قابلیتی را نشان می‌دهد که می‌تواند محیط اطراف کاربر را با استفاده از واقعیت افزوده تغییر دهد. با این حال، به نظر می رسد که ویژگی مذکور هنوز در دست توسعه است و در نهایت به قابلیت تبدیل دستورات متنی به لنزهای سفارشی مجهز می شود. چنین ویژگی می تواند طیف گسترده ای از لنزهای جدید ساخته شده توسط کاربر را ایجاد کند که همه کاره و خلاقانه هستند و افراد می توانند آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارند.

محیط کاربری تنها چیزی نیست که توسط هوش مصنوعی اسنپ چت تغییر می کند. امکان تعویض اقلام دیگر مانند لباس افراد نیز وجود دارد. همانطور که در تصویر زیر مشاهده می شود، AR می تواند کاربر را وادار کند لباس هایی با حال و هوای دهه ها یا ژانرهای مختلف بپوشد. گفته می شود که کاربران در ماه های آینده می توانند به ویژگی فوق دسترسی داشته باشند. در حالی که تولیدکنندگان محتوا و تبلیغ کنندگان می توانند تا پایان سال به مدل جدید دسترسی داشته باشند.

اسنپ ​​چت اعلام کرد که همچنان مجموعه ای از ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی را در اختیار سازندگان قرار می دهد که ایجاد جلوه های واقعیت افزوده سفارشی را آسان تر می کند. برخی از این ابزارها در آپدیت Lens Studio گنجانده شده اند و برخی دیگر نیز در آینده نزدیک منتشر خواهند شد. به عنوان مثال، اکنون می توان با استفاده از دستورات منو افکتی ایجاد کرد که چهره کاربر را به طور کامل تغییر دهد. همچنین به لطف ویژگی Immersive ML، امکان تغییر واقعی جزئیات صورت، بدن و محیط اطراف وجود دارد. ایجاد اشیاء سه بعدی، ماسک و کاراکترهای سه بعدی با تقلید از چهره کاربران از دیگر امکاناتی است که ارائه خواهد شد.

هوش مصنوعی اسنپ چت

اسنپ ​​چت از سال گذشته چندین به روز رسانی متمرکز بر هوش مصنوعی منتشر کرده است. به عنوان مثال، این اپلیکیشن دسترسی کاربران خود را به چت بات مبتنی بر ChatGPT فراهم می کند و امکاناتی را در این زمینه در اختیار تبلیغ کنندگان قرار می دهد.

تبلیغات بنری

parseek به نقل از یستا