مجله اینترنتی یستا

رسانه تخصصی اینترنتی یستا

همه چیز درباره سریال جدید « قهوه پدری» ساخته مهران مدیری

تبلیغات بنری

به گزارش یستا فیلم «قهوه پدر» ساخته مهران مدیری از جمله آثار جدیدی است که انتظار می رود مخاطبان زیادی را به خود جذب کند. این سریال با بازیگران برجسته به همراه داستانی جذاب و طنز به زودی روی پلتفرم نمایش خانگی عرضه می شود. پلتفرم فیلم نت سرمایه گذاری عمده این سریال را انجام داده است و «قهوه بابا» از ۲۳ آبان ماه به صورت انحصاری از این پلتفرم پخش می شود.

خلاصه سریال قهوه پدر

این سریال کمدی است و شاید سومین قسمت از سه گانه ای باشد که با «هیولا» شروع شد و با «دراکولا» ادامه پیدا کرد. به خصوص اینکه جواد فراهانی، تهیه کننده سریال «قهوه پدر» پیشتر اعلام کرده بود که حال و هوای این سریال به «هیولا» نزدیک است.

دو سریال قبلی مدیری به خصوص «هیولا» طرفداران زیادی در بین عامه مردم داشت، اما از منظر انتقادی، هر دو سریال کیفیت بالایی نداشتند و با دوران اوج مدیری در سریال هایی مانند «پفک» فاصله زیادی داشتند. یا “شب های بره”.

داستان «قهوه بابا» باز هم به فساد می پردازد و زندگی افراد درگیر فساد را به تصویر می کشد. اگرچه با نگاه اول به 3 سری اخیر مدیری در شبکه تلویزیونی خانگی، این تصور وجود دارد که این سریال ها رویکردی انتقادی به مفاسد اقتصادی و اخلاقی جامعه دارند، اما حقیقت این است که در خوش بینانه ترین حالت، این سریال ها هستند. محصولات خلاقیت محدود هستند، زیرا افراد سرگرم کننده بیشترین ضرر را در اثر این فساد متحمل شده اند. این سریال ها با تمسخر و گاه بدنام کردن مسائل جدی در جامعه، مخاطبان خود را نسبت به این مشکلات بی حس و بی تفاوت می کنند و حضور فساد در میان گروه هایی از افراد جامعه را عادی، عادی و جادویی جلوه می دهند.

بازیگران سریال کافه پدری

مدیری در این سریال نقش اول را بازی می کند و نقش رئیس مافیای قهوه را بازی خواهد کرد. ژاله صامتی و سام درخشانی دیگر بازیگران اصلی این کمدی هستند. با توجه به سابقه این بازیگران می توان انتظار داشت که این سریال ترکیبی جذاب از طنز و درام داشته باشد و توجه مخاطب را به خود جلب کند.

سام درخشانی در برنامه سی و پنج میلی متری فریدون گرانی از شبکه فیلم نت از همکاری خود با مهران مدیری در سریال جدید قهوه پدر محصول فیلم نت گفت. وی با بیان اینکه طبق سناریوی این اثر، سریال مدیری جزو آثار فوق العاده فیلم نت خواهد بود، گفت:

در این سریال کمدی مهران مدیری علاوه بر ایفای نقش اصلی یکی از تهیه کنندگان آن نیز می باشد. انتخاب تم مافیای قهوه برای سریال کمدی نوآوری جدیدی در آثار کارگردانی است. این تم هیجان انگیز و متفاوت در کنار بازیگران با استعداد و تیم تولید حرفه ای، می تواند «قهوه بابا» را به یکی از پربیننده ترین سریال های خانگی تبدیل کند.

تبلیغات بنری