مجله اینترنتی یستا

رسانه تخصصی اینترنتی یستا

نقشه شوم زن برای حق بیمه شوهرش

تبلیغات بنری

مرد میانسال ادامه داد: چند هفته پیش وقتی نوشابه های مورد علاقه ام را مینوشیدم متوجه تغییر طعم آنها شدم اما به این موضوع توجهی نکردم و به نوشیدن آن ادامه دادم. هر بار که بعد از نوشیدن نوشابه گلودرد، تهوع، اسهال و استفراغ داشتم، همسرم، میشل، به من می‌گفت که اینها علائم کرونا هستند و ربطی به نوشابه ندارند.

این مرد ادامه داد: با این حال وضعیت جسمی ام رو به وخامت می رفت و حتی سرفه های شدیدی داشتم و فکر می کردم به کرونا مبتلا شده ام اما بعد از آن به برخی از کارهای همسرم شک کردم و یک روز در حال بررسی کلیپ های ضبط شده بودم. در حالی که در حال تماشای دوربین های مداربسته خانه مان بودم، متوجه یک راز مهم شدم.

وقتی همسرم وارد محلی شد که من آب نرم نگه می داشتم، چیزی در آن ریخت و وقتی به انبار رفت متوجه شد که بطری آفت کش خالی است و بطری جدیدی به آن اضافه شده است، بنابراین مطمئن شد که همسرم آب را ریخت. علف کش در نوشابه و سعی در کشتن من.

با این اطلاعات پلیس به خانه مرد میانسال رفت و همسر او را دستگیر کرد. میشل به پلیس گفت: «از آنجایی که همسرم قدر کریسمسی را که من او را گرفتم نمی دانست، می خواستم به او صدمه بزنم.

علیرغم ادعای این زن، تحقیقات پلیسی نشان داد که وی قصد کشتن همسرش را داشته تا بیمه عمر او را به ارزش 500 هزار دلار ضبط کند. اکنون دادگاه این زن را به قتل درجه یک متهم کرده و به زودی محاکمه خواهد شد.

تبلیغات بنری

jahannews به نقل از یستا