مجله اینترنتی یستا

رسانه تخصصی اینترنتی یستا

نسخه اندروید اپلیکیشن ویرایش ویدئو بلک‌مجیک منتشر شد

نسخه اندروید اپلیکیشن ویرایش ویدئو بلک‌مجیک منتشر شد

تبلیغات بنری



Blackmagic Design که با عرضه نسخه iOS برنامه Blackmagic در سال 2023 توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرد، اکنون نسخه اندروید این برنامه را در دسترس قرار داده است.

به گزارش تکنوک، پس از انتشار نسخه iOS در سپتامبر سال گذشته، اپلیکیشن قدرتمند Blackmagic برای دستگاه های اندرویدی نیز منتشر شد. این نرم افزار دارای همان ویژگی های فیلمبرداری حرفه ای و سازگاری با سایر ابزارهای تولید فیلم Blackmagic Design است.

گرانت بیتی، مدیرعامل بلک مجیک می گوید:

برنامه Blackmagic iPhone از سال گذشته که عرضه شد بسیار محبوب شده است. ما مشتاقیم که به مشتریانی که از گوشی‌های Samsung Galaxy یا Google Pixel استفاده می‌کنند، همان کنترل‌های ضبط ویدیوی دیجیتال را مانند دوربین‌های حرفه‌ای خود ارائه دهیم.

تری فریچت، سخنگوی Blackmagic Design به The Verge تأیید کرد که محدودیت‌های تاسف باری برای برنامه Blackmagic در اندروید وجود دارد: این برنامه روی دستگاه‌هایی که اندروید 13 و بالاتر دارند کار می‌کند و به مدل‌های Samsung Galaxy S23 و S24 و Google Pixel 7 و 8 محدود می‌شود. . وی در پاسخ به این سوال که آیا Blackmagic در نهایت برای سایر دستگاه های اندرویدی نیز عرضه خواهد شد؟ او پاسخ روشنی نداد.

The Verge می نویسد، برخلاف برنامه های پیش فرض دوربین در iOS و Android، که بر روی ساده کردن عکاسی با رابط های کاربری عالی و اتکای شدید به اتوماسیون تمرکز دارند، برنامه های دوربین حرفه ای تر که برای عکاسان و فیلمبرداران حرفه ای توسعه یافته اند، اغلب با قیمت های گزافی عرضه می شوند. با این حال، نسخه اندروید برنامه Blackmagic کاملا رایگان خواهد ماند.

نسخه اندروید این برنامه از رابط کاربری مشابه نسخه آیفون استفاده می کند و صفحه نمایشی روی تصویر قرار می گیرد که اطلاعات مهم عکاسی مانند فوکوس و نوردهی را نمایش می دهد. این صفحه با کلیک بر روی ابزارهای موجود، دسترسی سریع به تنظیمات را فراهم می کند. Blackmagic می تواند ویدیوها را مستقیماً در سرویس ابری خود ضبط کند، بنابراین دسترسی سریع به آنها را برای ویرایش و کارهای پس از تولید در فضایی دیگر فراهم می کند.

تبلیغات بنری

parseek به نقل از یستا