مجله اینترنتی یستا

رسانه تخصصی اینترنتی یستا

نام گلکسی واچ اولترا به‌طور تصادفی رسماً تأیید شد

نام گلکسی واچ اولترا به‌طور تصادفی رسماً تأیید شد

تبلیغات بنری



سامسونگ به اشتباه نام گلکسی واچ اولترا را تایید کرد. این ساعت هوشمند احتمالاً در رویداد Galaxy Unpacked که برای 20 جولای برنامه ریزی شده است، رونمایی خواهد شد.

به گزارش TechNock، سامسونگ رسما حضور Galaxy Watch Ultra را در سایت پشتیبانی کانادایی خود تایید کرد. اگرچه این صفحه بعداً حذف شد. رسانه 91mobiles توانست قبل از حذف این صفحه از این برند اسکرین شات بگیرد.

انتظار می رود سامسونگ گلکسی واچ اولترا را در کنار گلکسی واچ 7، گلکسی زد فولد 6 و گلکسی زد فلیپ 6 در کنفرانس آتی Galaxy Unpacked در پاریس در 10 جولای معرفی کند.

Galaxy Watch Ultra برای رقابت مستقیم با Apple Watch Ultra طراحی شده است و نشان دهنده تلاش سامسونگ برای تسلط بر بازار ساعت های هوشمند پرچمدار است. انتظار می رود عناصر طراحی جدید، از جمله نمایشگر گرد محکم و بدنه مربعی شکل، دوام و جذابیت بصری Galaxy Watch Ultra را افزایش دهند.

به گفته GizChina، Galaxy Watch Ultra با صفحه نمایش 47 میلی متری خود یکی از بزرگترین ساعت های هوشمند بازار خواهد بود. این اندازه برای قرار دادن صفحه نمایش بزرگتر و ویژگی های بیشتر لازم است و در عین حال ظاهری حجیم تر روی مچ ایجاد می کند. طراحی بدنه مربعی با صورت گرد ترکیبی بی نظیر از زیبایی شناسی سنتی و مدرن ساعت هوشمند را ارائه می دهد.

یکی از ویژگی های اصلی Galaxy Watch Ultra پشتیبانی از شبکه های سلولی LTE است. این ویژگی به کاربران این امکان را می دهد که بدون نیاز به حمل گوشی هوشمند خود به اینترنت متصل بمانند و به برنامه ها و خدمات ضروری دسترسی داشته باشند. پشتیبانی LTE به ویژه برای افرادی که سبک زندگی فعال دارند مفید است. زیرا ارتباط بدون درز، پخش موسیقی و غیره را در حین حرکت امکان پذیر می کند.

گلکسی واچ اولترا در رنگ های سفید و خاکستری تیره عرضه خواهد شد و هر دو مدل دارای دکمه های نارنجی خواهند بود. با عرضه گلکسی واچ اولترا، سامسونگ به دنبال تقویت جایگاه خود در بازار رقابتی پوشیدنی ها است. بسیاری از ویژگی های کاربردی و طراحی مستحکم این دستگاه به گونه ای طراحی شده است که نیازهای کاربرانی را که به دنبال یک تجربه برتر هستند برآورده کند.

تبلیغات بنری

parseek به نقل از یستا