مجله اینترنتی یستا

رسانه تخصصی اینترنتی یستا

موبایل جدید هوآوی با قابلیت ارسال پیامک ماهواره‌ای در راه است

موبایل جدید هوآوی با قابلیت ارسال پیامک ماهواره‌ای در راه است

تبلیغات بنری



ICTPRESS – بر اساس گزارشی جدید، هواوی در نظر دارد تلفن همراهی با قابلیت ارسال و دریافت پیامک با کمک ماهواره به بازار عرضه کند.

به گزارش کانال خبری ICTPRESS به نقل از GizmoChina، هواوی در ماه آوریل گوشی موبایل «Pura 70» را وارد بازار چین و سپس بازارهای جهانی مانند اروپا و مالزی کرد.

این برند چینی هم اکنون گوشی موبایل «Huawei Pura 70 Satellite SMS Edition» را روانه بازار کرده است که همانطور که از نامش پیداست قابلیت ارسال و دریافت پیامک از طریق ماهواره را دارد.

یکی از افشاگران فناوری، WHYLAB، اخیراً جزئیات بیشتری را در مورد دستگاه جدید در چند پست در میکروبلاگ Weibo افشا کرده است. بر اساس پست های افشاگر، گوشی Huawei Pura 70 Satellite Edition SMS دارای تراشه Kirin9010E است. این در حالی است که تراشه Kirin9000S1 در گوشی اصلی Pura 70 استفاده شده است.

تراشه جدید دارای ساختار 12 هسته ای است که شامل دو هسته بزرگ با فرکانس 2.19 گیگاهرتز، 6 هسته متوسط ​​با فرکانس 2.18 گیگاهرتز و 4 هسته کوچک با فرکانس 1.55 گیگاهرتز است. هواوی همچنین از کارت گرافیک Maleoon 910 750MHz توسعه یافته توسط همین شرکت در بخش گرافیک دستگاه استفاده می کند. علاوه بر آنچه گفته شد، دستگاه دارای 128 گیگابایت رم است.

به نظر می رسد عملکرد دستگاه کمی ضعیف تر از گوشی های فعلی Pura 70 باشد. یکی از دلایل این امر این است که هسته های بزرگتر تراشه Kirin9010E طوری تنظیم شده اند که 120 مگاهرتز کمتر از Kirin9000S1 کار کنند. البته لازم به ذکر است که تفاوت عملکرد این دو دستگاه برای تشخیص آن در استفاده روزانه کاربر کافی نیست. در مورد بقیه مشخصات دستگاه، آنها مشابه مدل معمولی بورا 70 هستند.

تبلیغات بنری

parseek به نقل از یستا