مجله اینترنتی یستا

رسانه تخصصی اینترنتی یستا

مهلت افتتاح حساب وکالتی برای خرید خودرو امروز (۵ آبان ۱۴۰۳) به اتمام می‌رسد

تبلیغات بنری

به گزارش یستا فروش خودروهای وارداتی از روز چهارشنبه ۱۱ آبان لغایت ۱۶ آبان آغاز شد و متقاضیان می توانند پنج اولویت را از بین محصولات اعلام شده انتخاب کنند.

بدیهی است متقاضیان می بایست از روز سه شنبه مورخ 24/07/1403 لغایت ساعت 12 ظهر روز شنبه 1303/08/05 فقط در شعب بانکی واجد شرایط اعلام شده در سامانه به نام خودروی وارداتی یکی از حساب های خود را مسدود نمایند و مبلغ آن به شرح زیر می باشد. پنج میلیارد ریال

بنابراین امروز آخرین مهلت افتتاح حساب نمایندگی است و خریداران توجه داشته باشند که از فردا امکان افتتاح حساب نمایندگی وجود ندارد.

قرارداد فروش فقط باید بر اساس آیین نامه اجرایی قانون حمایت از حقوق مصرف کننده خودرو در این خصوص و در کلیه روش های فروش و پیش فروش با شرکت های واردکننده و مفاد مندرج در جدول زیر و ماده 4 موارد فوق الذکر منعقد شود. آیین نامه اجرایی و اصلاح آن استاندارد کار خواهد بود.

تبصره 3 – ثبت نام کنندگان خودروهای وارداتی که در مراحل قبل وسیله نقلیه را انتخاب کرده و گزینه ارسال به سازنده خودرو یا رزرو را در پورتال خود مشاهده می کنند، در این مرحله امکان انتخاب خودرو را نخواهند داشت.

تبصره 4 – اطلاعات کلیه متقاضیان مرتبط با این طرح بر اساس ماده 19 آیین نامه اجرایی ماده 14 الحاقیه قانون مبارزه با پولشویی و طرح مالیات بر عایدی سرمایه به نهادهای ذیربط ارائه می شود.

در این مرحله بیش از 6000 خودرو ترخیص می شود که به گفته مسئولان سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی، همگی وارد گمرکات کشور شده اند و در صورت عدم وجود مشکل خاصی در کشتی نیستند ، به سرعت ضدعفونی شده و در مدت زمان کوتاهی به دست مشتریان می رسد.

منبع: تسنیم

تبلیغات بنری