مجله اینترنتی یستا

رسانه تخصصی اینترنتی یستا

معرفی ارزان‌ترین گوشی مجهز به اسنپدراگون ۸۷۰ + عکس

تبلیغات بنری



ZTE گوشی هوشمند Axon A41 با چیپست اسنپدراگون 870 را با قیمت بسیار پایین نسبت به زمان عرضه اولیه این محصول به فروش می رساند.

برای گزارش دادن عرشه آنلاینبر اساس گزارش زومیت، گوشی هوشمند ZTE Axon A41 با چیپست اسنپدراگون 870 در چین عرضه شده است. اگرچه این تراشه جدیدترین سیستم موجود در یک تراشه در بازار به حساب نمی آید، اما همچنان قدرتمندتر از تراشه ای است که در بسیاری از گوشی های اندرویدی موجود در بازار وجود دارد. قیمت گوشی فوق 137 دلار است که آن را به ارزان ترین گوشی مجهز به پردازنده اسنپدراگون 870 تبدیل می کند.

مدل ZTE Axon A41 که در سال 2022 به بازار عرضه شد، به کمترین قیمت از زمان عرضه خود رسیده است. این گوشی از چیپست اسنپدراگون 870، شارژ سریع 66 واتی و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی بهره می برد.

با توجه به قیمت استثنایی دستگاه فوق، این مشخصات بسیار چشمگیر به نظر می رسند.

به گزارش وب سایت ITHome، قیمت اولیه Axon A41 در سال 2022 حدود 605 دلار بوده است که اکنون به یک چهارم قیمت اصلی رسیده است و شایان ذکر است که چنین تخفیف زیادی فقط برای بازار چین در نظر گرفته شده است. ZTE برخی از گوشی های خود را به صورت جهانی ارسال می کند، اما به نظر می رسد Axon A41 در کشورهای دیگر در دسترس نخواهد بود.

کاهش قیمت زیاد در گوشی های قدیمی ZTE بسیار جذاب به نظر می رسد. تولیدکنندگان چینی گوشی های هوشمند در سال های اخیر با قیمت های رقابتی پیشرفت چشمگیری در بازارهای جهانی داشته اند. کاهش قیمت مشابه این گوشی در بازارهای جهانی قطعا می تواند خبر خوبی برای خریداران باشد. اگرچه Axon A41 آخرین نسخه اندروید را اجرا نمی‌کند، اما همچنان می‌توان آن را گزینه‌ای عالی برای کاربرانی دانست که اغلب از آن استفاده نمی‌کنند./اخبار اینترنتی

تبلیغات بنری

parseek به نقل از یستا