مجله اینترنتی یستا

رسانه تخصصی اینترنتی یستا

مروری بر گزارش ۱۴۰۲ تپسل؛ نمایش کمپین‌های ویدئویی ۵۰۰ درصد رشد کرد

تبلیغات بنری



Tapsell، یک آژانس تبلیغات دیجیتال، گزارش 1402 این شرکت را در روز دوشنبه، 15 آگوست، در مراسمی با حضور خبرنگاران فاش کرد. احمد عطارزاده، مدیر بازاریابی تاپسل، این گزارش را «تکه‌ای از پازل بزرگ صنعت تبلیغات دیجیتال» دانست و گفت: «گزارش جامع و کاربردی در این زمینه، گزارشی است که همه مدیران صنعت باید آن را کنار هم بگذارند». تا بتوانند تصویری روشن، دقیق و جامع از وضعیت این صنعت در ایران ارائه دهند. در زیر به بررسی برخی از نکات اصلی این گزارش می پردازیم.

نمایش سالانه 617 میلیارد آگهی Tapsel

بر اساس این گزارش، تبلیغات Tapsel سالانه 617 میلیارد بار مشاهده می شود. یعنی به طور میانگین هر ایرانی 23 بار در روز آگهی های این آژانس را می بیند.

Tapsel با بیش از 146000 ناشر وب و اپلیکیشن برای انتشار تبلیغات همکاری کرده است. همکاری با Tapsel همچنین شاهد اجرای مدل درآمد تبلیغاتی درون برنامه ای اسنپ و دیوار بود. از آن زمان، 82000 تبلیغ‌کننده با Tapsel برای ارائه تبلیغات خود به ناشران شریک شده‌اند.

بیشترین تعداد نمایش تبلیغات از طریق Tapsel 52 میلیارد بازدید بود. بیشترین کلیک تبلیغ کننده 101 میلیون کلیک بوده است. رکورد دیگری که توسط Tapsel ثبت شد، 5 میلیون نصب برای یک تبلیغ کننده بود. بزرگترین محتوای تبلیغاتی منتشر شده توسط این آژانس تبلیغاتی دیجیتال برای یک تبلیغ کننده، 3200 آگهی بوده است.

کاهش یک و نیم درصدی در نرخ تقلب در تبلیغات

آمار تقلب در تبلیغات تاپسل در مقایسه با سال 1401 یک و نیم درصد کاهش یافته و از 4 درصد در سال 1401 به 2.5 درصد در سال 1402 رسیده است. تاپسل می گوید استفاده از روش های جدید و توسعه زیرساخت های فنی و هوش مصنوعی به بهبود کلاهبرداری کمک کرد. آمار.

گزارش Tapsel نشان می‌دهد که تبلیغات ویدیویی نرخ تعامل بالایی دارند و مورد استقبال تبلیغ‌کنندگان نیز قرار گرفته‌اند. پس از رشد 300 درصدی کمپین های ویدیویی در سال 1401 (در مقایسه با سال 1400)، شاهد رشد 500 درصدی این کمپین ها در سال 1402 بودیم.

صنعت مالی و بانکی در صدر عرضه تبلیغات قرار دارد

در میان صنایع مختلفی که در سال 1402 آگهی های خود را به تاپسل ارسال کردند، صنعت مالی و بانکی بیشترین تعداد ارسال را به خود اختصاص داد. پس از آن حوزه حمل و نقل و فروشگاه های الکترونیکی به ترتیب در دسته دوم و سوم قرار می گیرند. پوشاک، مد، ورزش و ISP ها نیز کمترین تعداد نمایش تبلیغات را از طریق تپسال دریافت کردند.

استان تهران بیشترین تعداد ترافیک آگهی را در تپسال به خود اختصاص داده است و استان های خراسان رضوی و فارس با نیمی از ترافیک استان تهران در رتبه های بعدی قرار دارند.

متن کامل گزارش تاپسل 1402 را می توانید از اینجا دانلود کنید.

تبلیغات بنری

parseek به نقل از یستا