مجله اینترنتی یستا

رسانه تخصصی اینترنتی یستا

مجمع عمومی عادی سالیانه بانک تجارت برگزار شد

تبلیغات بنری

به گزارش سایت جهان نیوز به نقل از اداره کل روابط عمومی و افزایش سرمایه اجتماعی بانک تجارت، مجمع عمومی عادی سالیانه این بانک با حضور اکثریت سهامداران بانک تجارت، دکتر حسن کیایی، رئیس کل بانک تجارت برگزار شد. مدیر بخش بانکی و مالی. دفتر بیمه وزارت امور اقتصادی و دارایی، نمایندگان سازمان بورس و اوراق بهادار، سازمان بورس و اوراق بهادار و خصوصی سازی، حسابرس مستقل و بازرس قانونی بانک صبح در روز پنجشنبه مورخ 31 خرداد 1403 در غدیر تشکیل جلسه دادند. تالار امور اعتباری بانک تجارت. سرپرستی ساختمان اداری را مرتضی ترک تبریزی رئیس هیئت مدیره این بانک به عنوان رئیس جلسه بر عهده داشت.

تصویب صورتهای مالی با رای سهامداران
در مجمع عمومی عادی سالیانه بانک تجارت پس از ارائه گزارش حسابرس و بازرس قانونی و پاسخ به گزارش حسابرس، سهامداران صورتهای مالی پایان سال 1402 هجری شمسی بانک را با سود 1014 تصویب کردند. ریال به ازای هر سهم

تصمیم گیری در خصوص تقسیم سود، انتخاب حسابرس مستقل و حسابرس قانونی اصلی و جایگزین، تعیین روزنامه کثیرالانتشار و پاسخگویی به سوالات و شبهات سهامداران از دیگر موارد مطرح شده در مجمع عمومی عادی سالیانه بانک مرکزی بود. تجارت. بر اساس تصمیمات اتخاذ شده در شورا، روزنامه های همشهری و ایران به عنوان روزنامه رسمی بانک تجارت انتخاب شدند.

همچنین در این جلسه مقرر شد مبلغ 66 ریال از سود حاصله به سهامداران واریز شود که متعاقباً طبق جدول زمانبندی منتشر شده در سایت کدال و روزنامه های رسمی بانک تجارت به حساب سهامداران بانک واریز خواهد شد.

تبلیغات بنری

jahannews به نقل از یستا