مجله اینترنتی یستا

رسانه تخصصی اینترنتی یستا

مجمع شهرهای آینده بریکس ۲۰۲۴ مسکو شهردار تهران، جایزه نوآوری جهانی در شاخه «صنعت، نوآوری و زیرساخت» را دریافت کرد

تبلیغات بنری

به گزارش سایت یستا ، تهران در بخش نوآوری جایزه جهانی نوآوری مسکو 2024 مقام اول را کسب کرد.

در این رویداد که در حاشیه اجلاس جهانی شهرداران قدرت های نوظهور جهان (بریکس) برگزار شد، طرح ها و ایده های نوآورانه برای شهرها و پایتخت های مختلف مورد داوری قرار گرفت. در این مراسم کشورهایی مانند روسیه، قرقیزستان، تاجیکستان، بلاروس، قطر، بحرین، مالزی، اندونزی، فیلیپین، چین، امارات متحده عربی و … حضور داشتند.

در جایزه جهانی نوآوری مسکو 2024 که شامل 12 بخش بود، پروژه “من شهردار هستم” به عنوان ابتکار تهران برای این رویداد ارائه شد و پس از داوری به عنوان پروژه برگزیده بخش نوآوری 2024 مورد تقدیر و تشکر قرار گرفت. مراسم اهدای جایزه نوآوری

لازم به ذکر است هیئت داوران از لطف الله فروزنده که به نمایندگی از شهردار تهران در این مراسم شرکت کردند تقدیر و تشکر کردند.

لطف الله فرزنده در سخنانی کوتاه در این نشست ضمن ابلاغ سلام علی رضا زاکانی شهردار تهران به نمایندگان شهرداری های اعضای بریکس، روند اجرای طرح «من شهردار هستم» و کارکردهای آن را تشریح کرد. و پذیرش میلیون ها شهروند.

به گزارش شهر، بریکس یک سازمان جهانی متشکل از قدرت های نوظهور جهانی مانند برزیل، روسیه، چین، هند و آفریقای جنوبی است که برای گسترش روابط سیاسی، اقتصادی و اجتماعی تشکیل شده است. کشور ما نیز شهریور سال گذشته به عضویت این معاهده درآمد.

تبلیغات بنری

jahannews به نقل از یستا