مجله اینترنتی یستا

رسانه تخصصی اینترنتی یستا

قطعا با تعطیلی پنجشنبه‌ها مخالفیم

تبلیغات بنری

آفتاب نیوز:

سید شمس الدین حسینی پیش از ظهر پنجشنبه در نشست با فعالان اقتصادی استان فارس، اظهار داشت: طبق تدوین سند شیراز سومین حرم اهل بیت، مجلس نیز قرار است برنامه های خود را در خصوص زیارت نامه تدوین کند. اساس این سند مهم برای توسعه فارس است.

وی افزود: استانداری فارس با توجه به توانمندی هایی که دارد می تواند عامل توسعه باشد بنابراین باید شرایط توسعه برای فارس فراهم شود.

حسینی گفت: استانداری فارس موتور توسعه الکترونیک است و یکی از استانداری های پیشرو در حوزه اقتصاد الکترونیک به شمار می رود بنابراین می توان از این توانایی در توسعه اقتصاد فارس استفاده کرد.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود خاطرنشان کرد: حضور نمایندگان مجلس در جمع فعالان اقتصادی می تواند به شناخت مشکلات اقتصادی جامعه کمک کند تا بر اساس نیاز فعالان اقتصادی، قانون برنامه ریزی و تدوین شود.

وی افزود: مشکلات اقتصادی در کشور موجب کاهش سرمایه اجتماعی شده است، بنابراین با اجرای برنامه هفتم توسعه باید بخش بزرگی از مشکلات شناسایی شده توسط دولت، مجلس و اتاق بازرگانی مورد توجه قرار گیرد. . اکانت حل شد

به گفته نماینده مردم شورای اسلامی، فعالان اقتصادی باید با نگاه ویژه به حل مشکلات برنامه هفتم توسعه بنگرند، هرچند در کنار مشکلات، نقاط قوت این برنامه نیز مورد توجه قرار گیرد.

الحسینی در خصوص مشکلات واحدهای اقتصادی و تامین اجتماعی نیز گفت: از آنجایی که تامین اجتماعی از نظر دخل و خرج برابر نیست و ناهماهنگی در این زمینه وجود دارد، ناگزیر به جذب منابع مالی از مردم به طرق مختلف خواهد بود.

رئیس کمیسیون اقتصادی شورای اسلامی در خصوص تعطیلی پنجشنبه ها نیز اظهار داشت: من قطعا با تعطیلی پنجشنبه ها مخالفم و نظر کمیسیون اقتصادی مجلس نیز برخاسته از همین اصل است.

وی افزود: اگر تعطیلی از حدی فراتر رود، نهادهای اقتصادی در جهت تعطیلی گام برمی‌دارند، اما کمیسیون اقتصادی باید در مورد تعطیلی روز پنج‌شنبه نظر دهد، اما می‌بینیم که کمیسیون اجتماعی مجلس به جای کمیسیون اقتصادی، تعطیلی را بررسی می‌کند. پنج شنبه است.

الحسینی تصریح کرد: بر اساس آمار اعلام شده از سوی وزیر اقتصاد، رشد اقتصاد کشور در سال جاری کمتر از سال گذشته است و دلیل اصلی این کاهش، قطعی برق است.

تبلیغات بنری