مجله اینترنتی یستا

رسانه تخصصی اینترنتی یستا

قدردانی جنبش حماس از دبیرکل حزب الله لبنان بعد از سخنرانی امروز

تبلیغات بنری

برای گزارش دادن یستا جنبش حماس از سخنان سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله و تایید موضع غرورآمیز و تحسین برانگیز خود برای ادامه حمایت از غزه قدردانی کرد.

حماس تأیید کرد: موضع حزب‌الله سیلی زدن به بنیامین نتانیاهو و دولت فاشیستی او و خنثی کردن نقشه‌های آنها برای حمله به حمایت ملت و مقاومت فلسطین است.

این جنبش همچنین از جهاد و فداکاری رزمندگان حزب الله و مشارکت مؤثر و کارآمد آنها در عملیات هجوم به الاقصی تجلیل کرد.

سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان گفت: رژیم صهیونیستی با عملیات تروریستی اخیر در لبنان از تمام خطوط قرمز عبور کرد و تاوان آن را خواهد پرداخت.

وی در ابتدای سخنان خود در آستانه سالگرد طوفان الاقصی به خانواده شهدای عملیات تروریستی اخیر لبنان و شهدای راه بیت المقدس در جنوب لبنان تبریک و تسلیت گفت. و برای همه مجروحان شفای عاجل و صبر و شکیبایی مسالت کردند.

سخنان دبیرکل حزب الله با استقبال گسترده جناح های مقاومت روبرو شد و در این راستا جبهه مردمی آزادی فلسطین نیز سخنان سید حسن نصرالله را پذیرفت که «جبهه حمایت لبنان از خود عقب نشینی نخواهد کرد. موضع تا زمانی که درگیری حل شود.» تعرض به غزه را متوقف کنید.»

جبهه مذکور تایید کرد که سید حسن نصرالله پیامی قوی به دشمن صهیونیستی ارسال کرد که تا زمانی که تجاوز به غزه متوقف نشود، ثباتی در شمال (فلسطین اشغالی) وجود نخواهد داشت.

دبیرکل حزب الله لبنان در سخنانی که عصر امروز پنجشنبه ایراد کرد، تاکید کرد: به نتانیاهو، گالانت، ارتش و توده های صهیونیستی اطمینان می دهیم که تا پایان جنگ در نوار غزه، جبهه لبنان از حمایت از مردم فلسطین دست نخواهد کشید. .

وی گفت: معاون سابق رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی آنچه در شمال فلسطین اشغالی با لبنان اتفاق افتاد را شکستی تاریخی برای این رژیم توصیف کرد. آنها از تلفات خود در شمال فلسطین اشغالی صحبت می کنند و می گویند که با مشکلات نظامی مواجه هستند.

سید حسن نصرالله افزود: یکی از مهمترین عوامل فشار بر رژیم صهیونیستی و یکی از مهمترین جبهه های فرسایش این رژیم، جبهه لبنان است. این جبهه یکی از مهمترین اهرم های مذاکره مقاومت فلسطین محسوب می شود.

منبع: یستا

تبلیغات بنری