مجله اینترنتی یستا

رسانه تخصصی اینترنتی یستا

قتل زنان ثروتمند با سیانور

تبلیغات بنری

به گزارش یستا به نقل از همشهری آنلاین به نقل از رسانه های هندی، خردادماه سال جاری جسد زنی به نام ناگور در خیابانی خلوت در منطقه تنالی در آندرا پرادش در جنوب هند پیدا شد.

در کالبد شکافی مشخص شد که این زن با سم سیانور کشته شده است و از آن زمان تحقیقات گسترده پلیس برای تعیین هویت قاتل آغاز شده است.

تحقیقات ادامه داشت تا اینکه پلیس 3 قتل دیگر را کشف کرد.

در این قتل ها، قربانیان با استفاده از سم سیانور کشته شده و اجساد آنها در خیابان های متروک رها شده است. در بررسی ها مشخص شد که طلا و اشیای قیمتی تمامی قربانیان سرقت شده است.

در جریان تحقیقات، پلیس تایید کرد که این جنایات سریالی بوده و قاتل یا قاتلان قربانیان خود را از میان زنان ثروتمند انتخاب کرده و پس از کشتن اموال آنها را سرقت کرده اند.

در حالی که تلاش ها برای حل این معمای جنایی ادامه داشت، دو زن با مراجعه به کلانتری از زنانی که قصد داشتند به زور به آنها آب میوه بدهند، شکایت کردند.

یکی از آنها به پلیس گفت: برای خرید از خانه خارج شده بودم که زنی به من نزدیک شد و نقشه دوستی کشید.

او مرا به نوشیدنی دعوت کرد، اما من نپذیرفتم زیرا به او مشکوک بودم. در همین حین دو زن دیگر به او پیوستند و قصد داشتند من را مجبور به نوشیدن آب میوه کنند، اما من موفق شدم از آنها فرار کنم.

با اطلاع رسانی این دو زن به پلیس، عاملان جنایات زنجیره ای شناسایی و دستگیر شدند. آنها 3 زن 60، 40 و 32 ساله بودند که در بازجویی به ارتکاب قتل های زنجیره ای اعتراف کردند.

آنها گفتند که پس از ملاقات با زنان ثروتمند در خیابان، به آنها نزدیک می شوند و به آنها پیشنهاد دوستی می دهند. سپس آنها را به نوشیدنی دعوت کردند و در مکانی خلوت به آنها آبمیوه پر از سیانور دادند. آنها پس از کشتن قربانیان، اشیای قیمتی آنها را سرقت کرده و متواری شدند.

این قاتلان زنجیره ای اعتراف کردند که در عرض 3 ماه 4 زن را به این شکل کشته اند.

همچنین در بررسی ها مشخص شد که سرکرده این باند پیش از این نیز از اعضای یک باند تبهکار بوده است.

تحقیقات پلیس پس از دستگیری متهم ادامه دارد.

تبلیغات بنری

jahannews به نقل از یستا