مجله اینترنتی یستا

رسانه تخصصی اینترنتی یستا

قتل بانوی سالخورده برای سرقت طلا

تبلیغات بنری

به گزارش خبرگزاری جهان به نقل از خبرگزاری دانشجویان ایران. سرهنگ محمد قاسم طرهانی در تشریح جزئیات این خبر گفت: ماموران کلانتری دولت آباد شهرری در حال گشت زنی در محدوده امنیتی خود بودند که به مرد جوانی که در محدوده خیابان غیوری در حال دویدن بود مشکوک شدند و رفتار وی را زیر نظر گرفتند. . این مرد به محض دیدن ماموران پلیس دچار وحشت شد و سعی کرد از دست آنها فرار کند. به همین دلیل عملیات دستگیری وی آغاز شد.

وی با بیان اینکه ماموران کلانتری دولت آباد پس از مدتی تعقیب و گریز این مرد مشکوک را دستگیر و برای بررسی موضوع به کلانتری معرفی کردند، گفت: بررسی های اولیه نشان داد متهم به دلیل سرقت، یک سارق حرفه ای است مقداری طلا که از او پیدا شد. این شواهد کافی بود تا ماموران وارد مرحله بعدی تحقیقات پلیسی و بررسی صحنه سرقت و شناسایی اموال گمشده شوند.

رئیس پلیس شهرستان ری ادامه داد: متهم که منکر ارتکاب جرم شده بود در نهایت دقایقی قبل از دستگیری به سرقت از منزل یک زن سالمند اعتراف کرد. پس از آن تیمی از ماموران به محل سرقت رفتند و در آنجا جسد یک زن مسن را پیدا کردند.

الطرهانی با بیان اینکه کشف جسد این زن، رسیدگی به پرونده را به مرحله دیگری منتقل کرد، گفت: متهم بار دیگر به اتهام قتل مورد بازجویی قرار گرفت و طی آن اعتراف کرد که در حین سرقت گردنبند صاحب خانه جان خود را از دست داده است. متهم همچنین مدعی شد که کلید گاوصندوق را یکی از بستگان زن سالخورده در اختیار وی قرار داده و وی قبلاً به قصد سرقت از منزل وارد منزل مقتول شده است.

وی با بیان اینکه جسد این زن مسن برای تکمیل تحقیقات در اختیار پزشکی قانونی قرار گرفت، گفت: برای متهم به اتهام قتل عمد پرونده تشکیل و برای ادامه رسیدگی به جرم به دادسرای عمومی و انقلاب منتقل شد. تحقیقات پلیس برای کشف جزییات این پرونده و دستگیری سایرین در ارتباط با آن همچنان ادامه دارد.

تبلیغات بنری

jahannews به نقل از یستا