مجله اینترنتی یستا

رسانه تخصصی اینترنتی یستا

قاضی‌زاده: تا پایان در انتخابات می‌مانم

تبلیغات بنری

به گزارش سایت جهان نیوز ، آقای امیرحسین قاضی زاده هاشمی شامگاه چهارشنبه 9 خرداد 1403 در برنامه «بدون تعارف» در پاسخ به این سوال که چرا وارد عرصه رقابت های انتخاباتی شده است؟ وی گفت: باور به ضرورت برگزاری انتخابات میان دوره ای ریاست جمهوری برای ما سخت است. من تا دو ساعت صبر کردم تا ثبت نام انتخابات تمام شود تا افرادی که به آنها احترام می گذارم بتوانند ثبت نام کنند.

اما چون کسانی که انتظارش را داشتم ثبت نام نکردند مجبور شدم به میدان بیایم. استفاده نکردن از وقتم انتقادی است که در سال های اخیر به عملکردم وارد کردم و شهید رئیسی مدام در جلسات هیئت دولت این تذکر را به ما می داد.

وی ادامه داد: دولت شهید رئیسی دولت تحول و مبارزه با فساد بود. این شرایط مطمئناً باعث ایجاد رنجش در مدیران خسته اداری می شود. مبارزه با فساد برای متولیان پروژه مشکل ایجاد می کند و علیه ما موضع گیری می کنند. تغییر سازوکارهای اداره کشور اساس حکومت «مردم و خانواده» است.

قاضی زاده درباره زندگی شخصی خود گفت: خانه من در میدان شهادت است. من جراح هستم و همسرم هم جراح است. آپارتمان من 20 ساله است. من این امکان را داشتم که زندگی اشرافی داشته باشم، اما به گونه ای تربیت شدم که این دنیا را راه رسیدن به آخرت می دانستم. ماشین سوزوکی من یک پسر دانشجو و یک دختر دانشجوی برق دانشگاه شریف دارم.

وی تصریح کرد: بنیاد شهید باید 20 سال کار را ترک می کرد و در سه سال گذشته این کار را انجام داده ایم. سازمان اقتصادی کوثر از بنیاد شهید خارج شد.

اگر همه مدیران تصمیم می گرفتند آنچه را که باید انجام دهند، مشکلی وجود نداشت. سعی کردم عجولانه صحبت نکنم و از روی تجربه صحبت کنم. من همیشه سعی کرده ام اخلاق را رعایت کنم و زندگی آرام داشته باشم.

این کاندیدای انتخاباتی در پایان گفت: قول من برای اصلاح بورس در سه روز باعث سوء تفاهم شد. اعتماد مردم به بازار سرمایه مانند سال 1400 نیست به همین دلیل این وعده در این دوره سه روزه قابل حل نیست. اشتباه است که بگوییم من کاندیدای پوشش هستم. چون رئیس جمهور با معاون اول خود در انتخابات شرکت کرد، این تفکر اشتباه در بین مردم اعمال شد.

وی ادامه داد: در دوره قبل تا آخر ماندم. تصمیم قطعی من این است که با جدیت تا آخر در انتخابات شرکت کنم و با همه نامزدها رقابت کنم. چون فکر می کنم نسخه ای که ارائه می کنم با نامزد دیگری نیست. امیدوارم کارم به بازنشستگی و شهید شدن من منجر نشود. برخی خود را رئیس جمهور آمریکا و روسیه می دانند.

ریاست جمهوری در ایران مقام دوم کشور است. یک شهید کلیدی نقش اجرایی را پذیرفته بود، اما سایر روسای جمهور در جایگاه عقیدتی قرار گرفتند. منتقدان باید اصلاح را در نظر بگیرند و درست را انتخاب کنند.

تبلیغات بنری

jahannews به نقل از یستا