مجله اینترنتی یستا

رسانه تخصصی اینترنتی یستا

قابلیت‌های گلکسی رینگ فاش شدند؛ از سنجش ضربان قلب تا پیش‌بینی چرخه قاعدگی

تبلیغات بنری



حلقه هوشمند سلامت محور سامسونگ قرار است در تاریخ 10 جولای 2024 (20 ژوئیه 1403) در رویداد Unpacked این شرکت رونمایی شود و بر اساس اطلاعات به دست آمده از Android Authority، به نظر می رسد این دستگاه مجموعه کاملی از ویژگی های سلامتی را ارائه خواهد کرد. . ویژگی های جهت دار، به ویژه برای خواب.

حلقه گلکسی سامسونگ احتمالا با نظارت بر ضربان قلب و استرس، اطلاعات جامعی در مورد وضعیت جسمی و روحی روزانه کاربران ارائه می دهد. با این حال، به خاطر داشته باشید که برای نمایش اطلاعات به شدت به اپلیکیشن Samsung Health وابسته است.

حلقه هوشمند سامسونگ می تواند چرخه قاعدگی زنان را با استفاده از سنسور دمای پوست پیش بینی کند، با ردیابی و ضبط صدای خروپف کاربر، اختلالات تنفسی مانند اولین علائم آپنه خواب را تشخیص دهد (برای اندازه گیری، گوشی در کنار کاربر لازم است. ) و بررسی سطح اکسیژن خون. آپنه خواب یک توقف موقت تنفس برای بیش از 10 ثانیه در طول خواب است و تشخیص زودهنگام آن می تواند برای کاربران بسیار ارزشمند باشد.

حلقه گلکسی با استفاده از اطلاعات به دست آمده از ضربان قلب خواب و بیداری و سطح فعالیت روزانه امتیاز سلامتی را ارائه می کند تا به کاربران کمک کند آمادگی جسمانی و ذهنی خود را ارزیابی کنند.

از دیگر ویژگی هایی که احتمالاً در حلقه هوشمند سامسونگ مشاهده می کنیم، می توان به اندازه گیری زمان مورد نیاز کاربران برای خواب، سرعت صحیح تنفس و اندازه گیری حرکات در زمان خواب اشاره کرد.

تبلیغات بنری

parseek به نقل از یستا