مجله اینترنتی یستا

رسانه تخصصی اینترنتی یستا

فیلم‌های سینمایی آخر هفته تلویزیون (۳ و ۴ آبان ۱۴۰۳)

تبلیغات بنری

به گزارش یستاتلویزیون برای روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری 32 فیلم و برنامه تلویزیونی تدارک دیده است.

یک شبکه تلویزیونی

فیلم جدید «سرزمین پدربزرگ های من» به کارگردانی جاش تیکل و ربکا هارل تیکل، پنجشنبه 12 آبان ماه ساعت 23:30 از شبکه یک سیما پخش می شود.

در این فیلم ویلیام ماپوتر، امی اسمارت، دیوید آرکت، فرانسیس فیشر، کری کنپ و مریل همینگوی را خواهیم دید: یک روزنامه‌نگار آمریکایی که در عراق بود و شاهد ماجراجویی‌های زیادی بود، در حال حاضر وضعیت مالی خوبی ندارد و همسرش همچنین باردار دولت فدرال ایالات متحده اکتشاف نفت را در منطقه متعلق به سرخپوستان آغاز کرد.

فیلم تلویزیونی «رجبر» به کارگردانی محمدرضا فرضی نیز جمعه 13 آبان ساعت 16:00 پخش می شود.

این فیلم برگرفته از قیام 15 خرداد سال 1342 است و مبارزه مردم با رژیم شاهنشاهی، رفتار رژیم با مردم و شهادت بسیاری از مردم را نشان می دهد.

سعید نیک پور، شکرخدا گودرزی، امیر یل ارجمند و گوهر خیراندیش در این فیلم حضور داشتند.

شبکه سیما است

فیلم تلویزیونی «آوان» به کارگردانی آرش سجادی حسینی، جمعه ساعت هشت از شبکه دو سیما پخش می شود.

در این فیلم خواهیم دید: ایوان در یک منطقه کوهستانی دورافتاده در اطراف شهر کرمانشاه به همراه پدرش، سروان، چوپان ناشنوا و همسر گمشده اش زندگی می کند. یک روز یک مهندس جهادی برای ساخت جاده به منطقه می آید و سعید برادر کوچکش با عفان دوست می شود. مهندس از سروان می خواهد که به ایوان اجازه دهد سه روز با آنها به شهر برود.

کامران خسروی، امین شاهمرادی و جواد قلی زاده در فیلم تلویزیونی «آوان» بازی کردند.

تلویزیون شبکه سه

فیلم سینمایی «پروژه» به کارگردانی جکی چان پنجشنبه ساعت ده از شبکه سی سیما پخش می شود.

این فیلم با بازی جکی چان، سامو هونگ، یون بیائو، کوان هوی سان و دیک وی، حول محور جکی جون، یکی از اعضای نیروی دریایی است که همیشه در برخورد با دزدان دریایی شکست می خورد. پلیس نیروی دریایی منحل شد. جکی جان داستان چگونگی همکاری برخی پلیس ها و جنایتکاران با دزدان دریایی را به اشتراک می گذارد.

فیلم جدید «مدال» به کارگردانی مانیش بات امروز پنجشنبه ساعت 15 نمایش داده می شود.

در این فیلم شاهد جی رانداوا، بانی ساندو، جاگ سینگ، پرادیپ سینگ روات، هوبی دهلیوال و دیوی سینگ خواهیم بود: راجا رهبر یک گروه جنایتکار است که از هیچ خشونت و جنایتی نسبت به سایر جنایتکاران ابایی ندارد. پخش یک گزارش توهین آمیز از محل زندگی رجا و خانواده اش در روستا باعث می شود که گزارشگر آن گزارش را گروگان بگیرد و داستان زندگی خود را برای او تعریف کند تا خبرنگار بتواند رفتار او را اصلاح کند…

فیلم سینمایی «سگ را حرکت دهید» ساخته بری لوینسون کارگردان، جمعه ساعت 10 صبح نمایش داده می شود.

در خلاصه داستان این فیلم با بازی رابرت دنیرو و داستین هافمن آمده است: کمی قبل از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به نظر می رسد با توجه به رسوایی هایی که پیش آمده، رئیس جمهور باید دوباره انتخاب شود و به همین دلیل مشاوران رئیس جمهور پیشنهاد می شوند. بگذارید جنگی را در آلبانی راه بیندازند تا رئیس جمهور نتواند با کمک رسانه ها چهره ای قهرمانانه به تن کند و چهره از دست رفته خود را بازیابد.

ساعت 8:30 روز جمعه فیلم تیرباران به کارگردانی علی اصغر شادروان نمایش داده می شود.

این فیلم داستان زندگی و شهادت آقای علی آندرزوگو است. در بهمن 1343 اندرزقو و تعدادی از یاران انقلابی اش در مقابل ساختمان مجلس منتظر اجرای طرح ترور حسنعلی منصور، نخست وزیر رژیم پهلوی بودند. این ترور موفقیت آمیز بود. آندرسگو فرار می کند، اما…

مجید مجیدی، جعفر دهقان و رضا چراغی در فیلم تیرباران حضور داشتند.

فیلم جدید «آب شیرین» ساخته مارتین جیجی کارگردان، جمعه ساعت 14:00 نمایش داده می شود.

در این فیلم اورت آزبورن، کری الوز، جرمی پیون، کوین بولاک و ریچارد دریفوس به ایفای نقش پرداخته اند. درباره نت کلیفتون، ملقب به سویت واتر، مرد جوان سیاه پوستی است که برای تیم بسکتبال هارلم گلوبتروترز بازی می کند.

شبکه چهار سیما

فیلم جدید «مارلو» به کارگردانی نیل جردن امشب ساعت 20:30 از شبکه چهار سیما پخش می شود.

آلن مولونی، برندا ریون و لیام نیسون بازیگران این فیلم هستند و درباره آقای مارلو، یک محقق خصوصی است که توسط خانم کاوندیش استخدام می شود تا فردی به نام نیکو را پیدا کند. او ابتدا فکر می کند نیکو مرده است، اما پس از تحقیقات گسترده متوجه می شود که نیکو برای آلمانی ها جاسوسی می کند.

فیلم جدید «آن زن گفت» ساخته ماریا شریدر کارگردان، جمعه ساعت 20:30 اکران می شود.

این فیلم با بازی کری مولیگان، زوئی کازان و پاتریشیا کلارکسون، داستان تحقیقات روزنامه نگاران در مورد آزار جنسی هاروی واینستین، تهیه کننده مشهور هالیوود است. این فیلم روز به روز تحقیقات آنها را دنبال می‌کند و تلاش می‌کند تجربه‌ای را که این دو روزنامه‌نگار برای نوشتن گزارش افشاگرانه خود علیه واینستین پشت سر گذاشته‌اند، مستند کند.

شبکه تهران سیما

«کارآگاه کانن» به کارگردانی یوزورو تاچیواکا امروز ساعت 13:30 از شبکه تهران پخش می شود.

در این انیمه با بازی تارا فاریا، مگومی هایاشیبارا و ریکیا کومویا خواهیم دید: کونان یک پسر دبیرستانی است که می تواند به خوبی مسائل را تجزیه و تحلیل کند و در واقع یک کارآگاه تمام عیار است که توسط فردی مسموم شده و به کودک تبدیل شده است. آن وقت است که ساختمان محل برگزاری جلسه منفجر می شود و کانن مداخله می کند.

فیلم تلویزیونی «رویاهای کیوت» به کارگردانی سید محمد حسینی نیز جمعه ساعت 9:00 پخش می شود.

این فیلم درباره پسری به نام امیرعلی است که شب ها در خواب راه می رود و خانواده اش نگران او هستند. امیرعلی بچه خوب و توانمندی است و همچنین شاگرد اول مدرسه است امیرعلی و خانواده اش به مهمانی می روند و شب ها آنجا می خوابند اما نگران هستند.

محمدرضا یوری، نازنین طباطبایی، سامان صادقی و افشین مجاهد در این فیلم حضور داشتند.

فیلم جدید «افسران گروه کانور» به کارگردانی روبی وارسیس راج ساعت 13:30 روز جمعه پخش می شود.

در این فیلم با بازی ماموتی، کیشور کومار جی، ویجایاراغوان و رونی دیوید خواهیم دید: مرد ثروتمندی به نام وهاب توسط دزدانی که به خانه اش رفته بودند کشته می شود و پلیس هند به شدت تحت تاثیر این ماجرا قرار گرفته و در جستجوی قاتل است. از سارقین

نمای شبکه ای

فیلم سینمایی «یاکوزا» به کارگردانی سیدنی بولاک، پنجشنبه ساعت یک بامداد از شبکه نمایش پخش می شود.

هری کیلمر با بازی رابرت میچام، کن تاکاکورا، کیکو کیشی و ریچارد جردن پس از چند سال دوری به ژاپن بازمی گردد تا دختر ربوده شده جورج دوستش را نجات دهد. اما او با مافیای بدنام ژاپنی یاکوزا روبرو می شود.

فیلم «آناند» ساخته هریشیکش موکرجی امروز ساعت 13:00 پخش می شود.

در خلاصه داستان این فیلم با بازی راجش خانا، آمیتاب باچان و سومیتا سانیال خواهیم دید: آناند که از سرطان رنج می برد تصمیم می گیرد از روزهای باقی مانده از زندگی خود نهایت لذت را ببرد. دکتر باسکار که به درمان و مراقبت از آناند می پردازد، کتابی درباره او می نویسد که برنده جایزه ادبی امسال شد.

امروز ساعت 15:00 فیلم «اسب رویا» ساخته مایک نیول کارگردان نمایش داده می شود.

با بازی گابریل برن و الن رانا بارکین خلاصه داستان: یک پدربزرگ به تازگی یک اسب پیدا کرده و آن را به نوه خود داده است که اسب را در یک برج مسکونی در دوبلین نگه می دارد. اسب را از آنها دزدیدند و برای یافتن اسب به سفری طولانی رفتند.

فیلم سینمایی «آخرین سفر» ساخته گلندین ایوین کارگردان نیز پنجشنبه ساعت 17 پخش می شود.

در خلاصه داستان این فیلم با بازی هوگو ویوینگ و تام راسل آمده است: پسری به نام چاک به همراه پدرش راهی استرالیا می شود که قانون تلاش می کند او را به خاطر جنایتی که مرتکب شده دستگیر کند.

امشب ساعت 19 فیلم «بارهوت» ساخته نیکلای آرسل کارگردان نمایش داده می شود.

خلاصه داستان: در اواسط قرن هجدهم، پادشاه دانمارک فردریک پنجم اعلام کرد که مناطق وحشی یوتلند باید کنترل شوند تا تمدن بتواند رشد کند. گسترش یافت و به فکر وضع مالیات های جدید بر خاندان سلطنتی افتاد. با این حال هیچ کس جرأت انجام دستور شاه را نداشت.

امشب ساعت 21 فیلم “هالاهیل” ساخته رندیپ گهها کارگردانی می شود.

در این فیلم با بازی بارون سوبتی، ساچین خدکار، سانیا بانسال و آرشیت شارما خواهید دید: دختر جوانی به نام آرچانا، دانشجوی پزشکی به قتل می رسد و گزارش پزشکی حکایت از خودکشی او دارد، اما پدر دختر به نام شیو شارما. او که خود پزشک است متوجه اشتباه بودن گزارش می شود.

فیلم جدید «دفتر رئیس جمهور» ساخته یواخیم بک کارگردان پنج شنبه ساعت 23:00 به نمایش درآمد.

در این فیلم جان هام، دنی پودی، سارا جودون و کریستوفر هیردال را خواهیم دید: اورسون ولز کارمندی است که به تازگی به قدرت رسیده است. او سعی می کند ارتباطات سابق شرکت خود را وارد این شرکت کند و وقتی متوجه می شود که همکارانش بی انضباط هستند، آنها را به اتاق بزرگی در طبقه چهارم می برد و به آنها هشدار می دهد.

فیلم «دوج سیتی» ساخته مایکل کورتیز نیز جمعه ساعت 1 بامداد به نمایش در می آید.

این فیلم با بازی ارول فلین و اولیویا دی هاویلند درباره ماجراجویی به نام وید هاتون است که وارد شهر خالی از سکنه دوج سیتی می شود که فساد و هرج و مرج در آن بیداد می کند. وید به دختری به نام ابی اروینگ که او را متهم به قتل برادرش می‌داند علاقه نشان می‌دهد، اما…

روز جمعه ساعت 11:00 فیلم راه نجات ساخته راما قویدل کارگردانی می شود.

این فیلم با بازی نادین سلامه و آمانه ولی داستان مقاومت فلسطین در برابر اسرائیل را در قالب یک خانواده ارائه می کند. ماها معلم جوان و مهربان پرورشگاه بهشت ​​غزه است. بچه های یتیم خانه هم علاقه زیادی به او دارند. اسرائیلی ها قصد دارند مزرعه پدر ماها را تخریب کنند و در آن شهرک سازی کنند.

«هدف» به کارگردانی سانتوش جاگارلاپودی جمعه ساعت 19:00 پخش می شود.

این فیلم با بازی ناگا شاوریا، جاگاپاتی بابو، کاتیکا شارما و ساچین کیدکار حول محور پاردو تیراندازی می‌چرخد که می‌خواهد نماینده هند در مسابقات قهرمانی جهان باشد. او در این مسیر با چالش هایی روبرو می شود.

شبکه کودکان

انیمه «دنیای بند انگشتی» به کارگردانی هیروماسا یونبایاشی، پنجشنبه ساعت 14:00 از شبکه کودک پخش می شود.

در این انیمیشن خواهیم دید: نوجوانی به نام شو که از بیماری قلبی رنج می برد و به زودی تحت عمل جراحی قرار می گیرد، برای استراحت و تقویت جسم و روحش به خانه خانواده اش آورده می شود. در اولین لحظات ورودش، او با یک شخصیت کوچک، دختری به نام آریتی آشنا می‌شود، اما انسان‌ها قرار نیست آدم‌های کوچک را ببینند و هر گونه تماسی باعث می‌شود آدم‌های کوچک برای محافظت از خود و خانواده‌شان اقدام کنند.

انیمیشن سینمایی «دیزی کوکا» به کارگردانی ریکارد کوسو، جمعه ساعت 14:00 پخش می شود.

در این انیمیشن خواهید دید: دیزی دختری از نوع خاصی از حیوانات به نام کوآکا است که ترکیبی از کانگورو، خرس و موش است. یک روز دیزی با یک گردشگر سلفی می گیرد و این حیوان را به زیباترین لبخند می شناسد. اما دیزی از کودکی و پس از تماشای فیلم تمساح نر به نام فرانکی اسکیلز که قهرمان مسابقه ترسناک ترین حیوانات جهان است عاشق شرکت در این مسابقه شد.

شبکه امید

امروز ساعت شش عصر فیلم ماجراهای گله دوست روباتی من به کارگردانی استیون شیمک از شبکه امید پخش می شود.

با بازی جاد مانلی، جونیور براون، گرگ لوتز، کیت براسل و بیل جنکینز خلاصه داستان: رابرت نوجوانی است که در بازی های رایانه ای بسیار خوب است و پدرش برای یک شرکت تولید تجهیزات کامپیوتری کار می کند. این شرکت در حین ساخت ربات ویژه با مشکل مواجه می شود و تصمیم می گیرد این ربات با نام اختصاری Rami (ربات مصنوعی هوشمند) را نابود کند.

فیلم ستارگان روی زمین ساخته عامرخان جمعه ساعت 17:00 پخش می شود.

در این فیلم با بازی امیرخان، دارشیل صفری، تنای شهاده و مهندس الکیس خواهیم دید: ایشعان پسر 8 ساله ای است که به دلیل تنبلی، کندی ذهنی در درس خواندن، اهالی مدرسه و همسایگان را نگران می کند. در مدرسه و محله شیطنت های زیادی می کند و مادرش از دست او خیلی ناراحت است. تا اینکه تصمیم می گیرند او را به مدرسه شبانه روزی در شهر دیگری بفرستند. او از این موضوع بسیار ناراحت است.

شبکه افق

«اراده یک مرد» به کارگردانی وون ته لی، جمعه ساعت 10 از شبکه اوغوز تی وی پخش می شود.

در خلاصه داستان این فیلم با بازی چو جین وونگ، سونگ سونگ هیون، جونگ جین یونگ و جونگ من سیک آمده است: کیم چینگ سوئی جوان به دلیل قتل یک مرد ژاپنی پشت میله های زندان است و شاهد ماجرای قتل است. رفتار ناعادلانه با کره ای ها شهروندان در زندان کسانی که فقط خواهان استقلال کشورشان از استعمار ژاپن و غرب هستند.

جمعه ساعت 18:30 فیلم «ریشه در خون» به کارگردانی سیروس آلفند نمایش داده می شود.

در این فیلم خواهیم دید: پاییز 1343 در یکی از شهرهای شمال ایران، جوانی به نام رسول علیه نظام فعالیت می کند. وی در درگیری با نیروهای امنیتی مجروح شد. و او به جنگل فرار می کند. او در جنگل با یک هیزم شکن پیر به نام شیرعلی آشنا می شود.

فرامرز خروکن، اکبر زنجانپور، حمید تاتی و زنده یاد نعمت‌علیه گئورگی در فیلم ریشا در خون بازی کردند.

شبکه بهداشت و درمان (ترجمه ویژه ناشنوایان)

فیلم سینمایی «بیست و یک روز بعد» به کارگردانی سید محمدرضا خرم دانان، جمعه ساعت 23:00 با زیرنویس ویژه ناشنوایان از شبکه سلامت پخش می شود.

این فیلم حول محور داستان پسر نوجوانی به نام مرتضی است که پس از مرگ پدرش با مادر بیمار و برادر کوچکش زندگی می کند. مادر مرتضی با شستن و اتو کردن لباس های مردم زندگی می کند و از بیماری سختی رنج می برد. مرتضی آرزوی کارگردانی سینما را دارد و داستانی در این باره دارد، اما…

ساره بیات، حمیدرضا آذرنگ، امیرحسین صدیق، سینا رضانی، جلال فاطمی، مهدی قربانی و علی رضا استادی به عنوان هنرمندان فیلم «بیست و یک روز بعد» حضور داشتند.

خارج از شبکه (4 کیلو)

امشب ساعت 22:30 از شبکه فیرات فیلم «شانگ چی و افسانه ده حلقه» ساخته داستین دنیل کرتون کارگردان این فیلم پخش می شود.

در خلاصه داستان با بازی Awkwafina، Fella Chen، Ronnie Cheng و Simu Liu آمده است که شانگ چی، یک مبارز استثنایی که دارای 10 حلقه است که قدرت زیادی در دستانش دارد و همیشه با او است، با یک مبارز ازدواج می کند. فرزندان آنها، شان و هرمان، در حال آموزش هنرهای رزمی هستند.

تبلیغات بنری