مجله اینترنتی یستا

رسانه تخصصی اینترنتی یستا

فرمانده کل سپاه: ۱۲ کشتی اسرائیلی را زدیم

تبلیغات بنری

به گزارش یستا، بخش هایی از سخنان سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه بازدید رئیس جمهور از قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) را می خوانید:

آنها به 14 کشتی ما در دریای سرخ و مدیترانه حمله کردند تا نتوانیم نفت خود را صادر کنیم. رژیم صهیونیستی این کار را به شکلی بسیار مرموز و مبهم انجام داد و ما 12 کشتی آن را منهدم کردیم. وقتی به کشتی پنجم زدیم، دست‌هایشان را بالا بردند و گفتند: «نبرد کشتی‌ها را متوقف می‌کنیم».

ما در حال گذراندن یک بحران شدید بودیم، سردار سلیمانی ترور شد، هواپیمای اوکراینی سقوط کرد، ویروس کرونا ظاهر شد و تا حد ممکن تحریم‌های اقتصادی را اعمال می‌کردند و سعی می‌کردند ما را در انزوا کامل قرار دهند.

ما به عنوان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی باید یک عملیات بازدارنده و مانع ایجاد می کردیم. در نبردهای دریایی امنیت خطوط کشتیرانی را تامین کردیم، تحریم را از نظر اجرایی شکستیم، مردم را برای کرونا درمان کردیم، واکسن ساختیم و همه امکانات را برای درمان فراهم کردیم.

هیچ یک از 380 طرح کلان ملی که امروز اجرا می شود، چرخ ها را کند نکرده و اجازه نداده ایم تحریم ها بر سازندگی کشور اثر بگذارد.

ما از بیرون پدیده محرومیت را کنترل کردیم. اگر تروریسم گسترش یابد، نقطه کانونی آن ایران خواهد بود. ما توانستیم تمام راه هایی را که دشمن باز کرده بود ببندیم. امروزه ایمن ترین خطوط کشتیرانی متعلق به کشتی های با پرچم ایران است.

فیلم

تبلیغات بنری

jahannews به نقل از یستا