مجله اینترنتی یستا

رسانه تخصصی اینترنتی یستا

فراخوان بخش رقابتی چهلمین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر منتشر شد + جزئیات

تبلیغات بنری

به گزارش شهران نیوز; چهلمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر با هدف معرفی و تقدیر از آثار برگزیده موسیقی دانان ایرانی، ارتقای هنر موسیقی، ارتقای سطح ذائقه و فرهنگ شنوایی عموم، اهتمام به هویت ملی بر اساس آموزه های دینی و ایرانی، ترویج و حمایت از هنر خلاق به ویژه ایده ها و اجراها، صدا و موسیقی نسل جوان و همچنین تعریف و ارتقای کیفیت فرم و محتوای انواع موسیقی که از 23 تا 29 بهمن 1403 برگزار می شود. موضوع وحدت ملی

دعوت به بخش رقابتی چهلمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر در قالب آلبوم های گفتاری و بی صدا در موسیقی های دستگاهی، نواحی، کلاسیک غربی، تلفیقی، پاپ، ارکستر ایرانی، کودک و نوجوان، موسیقی فیلم، کتاب موسیقی، پایان نامه و پایان نامه، تئاتر. جایزه اجرا، جایزه آهنگسازی و آهنگ و … منتشر شد.

علاقه مندان می توانند از روز سه شنبه 1 آبان تا پنجشنبه 24 آذر 1403 هجری شمسی به سایت جشنواره به نشانی: www.fajrmusicfestival.com مراحل ثبت نام را در سامانه “BAMC” تکمیل کنید.

چهلمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر زیر نظر دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به همت جامعه موسیقی ایران به ریاست رضا مهدوی از 23 تا 29 سال جاری در مسابقات (جایزه باربد) و غیره برگزار شد. بخش‌های مسابقه‌ای همزمان در تهران و سایر استان‌ها، جایزه ترانه، جایزه موسیقی و رسانه، موسیقی فیلم، آهنگسازی، اجرای تئاتر، نشست‌های انفرادی و پژوهشی از دیگر برنامه‌های این دوره از جشنواره است.

منبع: برنا

تبلیغات بنری