مجله اینترنتی یستا

رسانه تخصصی اینترنتی یستا

فرآیند صدور احکام متناسب‌سازی بازنشستگان کشوری آغاز شد| واریز حقوق مهرماه

تبلیغات بنری



معاون امور فنی و بیمه ای صندوق بازنشستگی کشوری از آغاز فرآیند صدور احکام به نسبت مستمری بگیران کشوری و محاسبه آن بر اساس جداول اعلام شده برای حقوق ماه مهریه خبر داد در دو مرحله مجزا با احتساب حقوق و همچنین مبلغ ناشی از اعمال پروانه تا پایان امشب (دوشنبه) به حساب این عزیزان واریز خواهد شد.

به گزارش یستا رضا فیضی نژاد دوشنبه شب 30 مهر 1403 با اعلام این خبر افزود: در اجرای بند اول ماده 28 قانون برنامه هفتم پیشرفت کشور مبنی بر تناسب حقوق بازنشستگان کشوری، صندوقی به نرخ 90 درصد حقوق و مزایا از معادل کارمند کسر می شود و با تایید و پیگیری جناب آقای رئیس جمهور در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی عصر امروز (دوشنبه) این صندوق با دریافت جداول متناسب بازنشستگان مشمول صندوق از سازمان اداری و عملیاتی و تامین منابع لازم از سازمان برنامه و بودجه، با اقدامات متناسب وارد مرحله محاسبه و صدور احکام اصلاحی شد.

وی گفت: صدور احکام آغاز شده و تا پایان امشب اجرایی می شود و بر روی سایت صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی ارسال می شود. www.cspf.ir این اتفاق در 24 ساعت آینده رخ خواهد داد.

فیضی نژاد در خصوص پرداخت حقوق مهریه مستمری بگیران این صندوق و مابه التفاوت ناشی از تناسب، گفت: با رایزنی ها و هماهنگی های انجام شده منابع لازم و حقوق مستمری بگیران تا پایان امشب (دوشنبه) در دو ساعت آینده تامین می شود. مراحل اعم از حقوق و مبلغ مقرر برای اجرای تناسب در مهرماه واریز خواهد شد.

معاون امور فنی و بیمه ای صندوق بازنشستگی کشوری تصریح کرد: با صدور احکام اصلاحی تسویه حقوق بازنشستگان کشوری، میزان غرامت معوقه اجرای قانون مذکور طی 6 ماه گذشته محاسبه و پرداخت می شود.

منبع: یستا

تبلیغات بنری